Traveltobarnsmor! Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Hei - 5 dager.. I natt drømte eg at eg fødte, det er da noe i hvert fall Hehe
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 ja snart.... - 4 dager her...
2tettebabyer Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 ikke enda denne gangen, men havna vel til og med i uke 43 forrige gang... synes synd på alle som går over for det er IKKE gøy.. krysser fingre for at jeg føder før termin denne gangen :-) lykke til :-)
Traveltobarnsmor! Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Ikke så mye action enda...har støvsuget og skiftet lyspærer.... Har litt mensmurringer som kommer og går.. Håper virkelig at jeg slipper timen hos jordmor i morgen !!! Blir uansett siste timen hos henne...etter det tar sykehuset over!
Sandra_85 Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 9 dager over tiden her.. Blir satt i gang på onsdag (12 dager over) om ikke noe har skjedd til da. Er så leeeeeeiiiiiii nå... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå