husmus &2 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg synes Barnas Hus/Baby Shop matten er litt i dyreste laget, hva har dere? Finnes det noe billigere og like bra alternativ der ute. Tykkelsen er jo et poeng.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg har en matte fra babyshop og den var dyr ja..... Men jeg kjøpte en sånn puslespillmatte på Nille i tillegg, den kostet under 200kr. Den ligger fast i stua og den andre matten tar jeg med rundt og kring i huset, så jeg får gjort noe her i løpet av dagen! Syns det er greit med to jeg! :-)
2010 Mammaen Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Jeg har kjøpt to yogamatter på Clas Ohlson. De er ikke så tykke, men de duger like godt som den på Barnas Hus etter min smak. Jeg har en i stuen og en på kjøkkenet. Mener det var 199,- per stykk de kostet. På stuen oppe har bare jeg et krabbeteppe, og samme på rommet til gutten (han bruker det ikke, men jeg har ordnet og styrt en del der inne). Der ligger han bare i kortere perioder, men det duger det også. Nå kommer han seg så greit av disse mattene at det er begrenset hvor lenge de blir brukt tror jeg da, men jeg er veldig glad for å ha dem!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Det er ihvertfall et poeng å sjekke om de inneholder ftalater, spesielt hvis det er et billigmerke som ikke er ment for små babyer.. Selv er jeg jo godt fornøyd med vår Exerfit-matte fra XXL, men om den er spesielt mye billigere enn den fra babyshop tviler jeg på. Men den brukes nå til baby nummer to og er fortsatt så god som ny, så vel verdt pengene synes jeg (den ble egentlig aldri ryddet bort, men brukes som "lekebase" og sitteunderlag ved lek med storesøster på 2 år fortsatt. Utrolig digg å slippe å sitte rett på det harde gulvet hehe) Finnes i ulike størrelser, og de litt mindre er en del billigere ser jeg; http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimapparater-utstyr/trimmatter
Lise* Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Matta fra Barnas Hus er dyr - men verdt hver krone!! Jeg har hatt matte i en måned nå, og er superfornøyd. Poden får veldig godt tak, og stortrives. Matta er tjukk og god, så det både beskytter og varmer.
Gjest Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Jeg har to puslematter fra Nille.. kjempe fornøyd med de.. Har bygd de sammen, og nå har vesla stor lekeplass. De er også behagelige for voksne å sitte på.. Fargerike og fine er de også..
tine0810 Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Jeg synes matten fra barnas hus/babyshop er super, og verdt hver krone!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå