Gjest Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Er i uke 20, og kjenner ingen spark..bør jeg være bekymret? Ikke kjent spark på ett døgn vært fall..prøvd med kald saft og dytting i magen..men synes det er stille der inne... Andre som har opplevd det? Kan det være babyen sover lenge eller har skifta stilling? har morkaka på fremre vegg. Men har kjent spark lenge og harde dunk også..!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Hvis du er veldig bekymret synes jeg du skal ringe til sykehuset, kanskje du kan få komme inn og sjekke om alt er ok!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Det er ikke et must å kjenne spark hver dag før man er 26 uker.. Selv er jeg 20+1 og kjenner lite med liv grunnet foranliggende morkake. Alt er nok bare bra.. Kanskje har h*n sparket mens du sov.... Men er du veldig bekymret kan du jo ringe føden!
Gjest Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Blir bare så bekymret hvis jeg har kjent spark en hel uke, og nå plutselig ingenting. Hører jo hjertelyden og alt...hmm..vente litt til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå