November-lykke Skrevet 28. november 2010 #26 Skrevet 28. november 2010 -1 dag her også... venter i spenning på smerter. spennende at vi har samme termin. håper jeg får lese det her innenår det skjer noe med deg. du må ha lykke til i alle fall!!!
November-lykke Skrevet 28. november 2010 #27 Skrevet 28. november 2010 Samme termin som deg -1 dag her også og venter i spenning på smertene som skal få babyen min ut av magen min... Har mye kraftige kynnere om dagen og det gjør stort sett vondt når hun beveger seg der inne. Begynner vel å bli rimelig trangt, så håper hun snart skjønner tegninga og kommer seg ut derfra Håper vi får oppdateringer når det skjer noe hos deg lykke til
megogknotten Skrevet 28. november 2010 #28 Skrevet 28. november 2010 29 dager igjen her! Tiden går så fooooort!! Enda ei uke igjen av praksisen.. så er det eksamenslesing hele jula her.. UGH! Håper han ikke kommer før tiden
Gulljentene Skrevet 28. november 2010 #29 Skrevet 28. november 2010 Nøyaktig én uke igjen...og har en sterk følelse av at NOE er på gang :/ Akkurat når det passer dårligst, svigermor(barnevakt for 4-åringen når jeg skal på føden) er i Berlin til tirsdag...Har en 16 år gammel onkel og nabodama til svigermor som KAN trå til innen det, men føler meg liksom ikke fullt så trygg som om svigermor skulle tatt storejenta :/
Anetere Skrevet 28. november 2010 #31 Skrevet 28. november 2010 50 blank!!! Ha en strålende 1. søndag i advent jenter!
kath gutt07 & jente10 Skrevet 28. november 2010 #32 Skrevet 28. november 2010 17 dager igjen. Og har plutselig fått skikkelig vondt "foran" om dere skjønner.... Håper hun kommer ut snart. Begynner å bli litt lei kjenner jeg.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. november 2010 #34 Skrevet 28. november 2010 2 dager igjen Murrer og murrer, men det tar seg ikke opp enda dessverre!
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 28. november 2010 #35 Skrevet 28. november 2010 Du har 0 dager igjen til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå