Gå til innhold

Dager igjen 28 november :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

-1 dag her også... venter i spenning på smerter. spennende at vi har samme termin. håper jeg får lese det her innenår det skjer noe med deg. du må ha lykke til i alle fall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme termin som deg :)

-1 dag her også og venter i spenning på smertene som skal få babyen min ut av magen min... Har mye kraftige kynnere om dagen og det gjør stort sett vondt når hun beveger seg der inne. Begynner vel å bli rimelig trangt, så håper hun snart skjønner tegninga og kommer seg ut derfra :)

Håper vi får oppdateringer når det skjer noe hos deg :)

lykke til

Skrevet

29 dager igjen her! :)

Tiden går så fooooort!! Enda ei uke igjen av praksisen.. så er det eksamenslesing hele jula her.. UGH! Håper han ikke kommer før tiden ;)

Skrevet

Nøyaktig én uke igjen...og har en sterk følelse av at NOE er på gang :/ Akkurat når det passer dårligst, svigermor(barnevakt for 4-åringen når jeg skal på føden) er i Berlin til tirsdag...Har en 16 år gammel onkel og nabodama til svigermor som KAN trå til innen det, men føler meg liksom ikke fullt så trygg som om svigermor skulle tatt storejenta :/

Skrevet

her er det 37 dager igjen.

Skrevet

50 blank!!!

Ha en strålende 1. søndag i advent jenter!

Skrevet

17 dager igjen. Og har plutselig fått skikkelig vondt "foran" om dere skjønner....

Håper hun kommer ut snart. Begynner å bli litt lei kjenner jeg. :)

Skrevet

2 dager igjen ;) Murrer og murrer, men det tar seg ikke opp enda dessverre!

Skrevet

Du har 0 dager igjen til termin :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...