Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gled dere til å komme inn i 2.trimester. Jeg er nå i uke 20. Jeg husker tiden på 1.trimester, og i det hele tatt i 1.trimester som mer angstfylt generelt.

Det er ikke rart dere i 1.trimester bekymrer dere mye. Pass på å ikke bekymre hverandre for mye da:) Husk at denne bekymringen går fort over. Jeg skjønner veldig godt hvordan det er å bekymre seg for å miste, eller om noe er galt i det hele tatt.

Da jeg var kvalm i 1.trimester følte jeg at jeg aldri kom til å fullføre, jeg hadde angst, var bekymret, kvalm og i elendig form generelt, men dette gikk over da jeg tippet 12. uke. Jeg skjønte det kanskje ikke med engang, men ettersom dagene gikk følte jeg at jeg klarte å slappe mer av, og plutselig begynte jeg å stryke meg på magen og fikk en sterk tilkytning til det som var i magen, jeg begynte også å drømme mer om barnet i magen:) Så kom sparkene i uke 14, jeg skjønte det heller ikke med engang, men etter ytterligere noen uker var det helt tydelig at det var sparkene jeg hadde kjent hele tiden:)

Gled dere:) Det ER bekymringer også på 2.trimester, men ikke de samme bekymringene i like stor grad. Det å være redd for å miste er nok der mer før de 12.ukene enn etter, og vil kanskje for noen alltid være der, bare pass på å kose dere mens dere kan.

Goood jul til alle gravide :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fint innlegg. det er så mye sorg og elendighet her inne så en kan bli deppa og få angst av mindre.

alle blør alle mister,. ellers så går de over i 2. trimester og ønsker oss lylkke til og håpre vi ikke mister :P om en har vondt en plass så løper en inn her før en rekker fionne ut om en egentlig bare har satt seg på fjernkontrollen.

veldig slitsomt. og vi som sitter og ikke blør og ikke har så vondt vi skriver ikke så masse i forhold så all elendigheten kommer så godt fram. jeg har vel egentlig bestemt meg for å ikke være her inne så mye fremover, men måtte jo inn en tur idag. for kunne jo være et fint innlegg her, slik som dette!!

vet at forje svangerskap var det likt. jeg var ikke inne på 1. trimester så mye fordi det var så mye elendighet.

kommer til å prøve surfe rund tmes tpå de andre underforumene. :)

takk for et for engansskyld fint innlegg :)

Skrevet

TAKK for et flott oppløftende innlegg! Positivt! HERLIG! <3

Skrevet

Ja, flott innlegg. Jeg er også redd, men tenker at jeg skal ikke sutre selv om jeg har all grunn (sorry, mener ikke å fornerme noen, men oppmuntre på en rar måte). Jeg spyr med glede, våkner om natta og går på do med glede. Trøtt og går rundt som en zomby med en påtvunget smil. For dette betyr symptomer og symptomer betyr graviditet!

Lykke til til oss alle :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...