Gå til innhold

ubehagelig nedpress og bevegelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på i 3 timer nå. Smertene strekker seg fra lysken og ned låret, og kjennes ut som om jeg må på do (ikke tisse) Kjenner babyen beveger seg voldsomt, og "kræsjer" hodet ned i skritte..

Kan bli en laaaang natt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende! Jeg har det nesten på samme måten, har vart siden litt før midnatt. Det er jo helt umulig å sove med en sånn aktivitet i magen! Jeg har termin i dag (søndag), så det hadde jo passet bra om han kommer nå, men hadde noe lignende forrige uke, uten at det skjedde noe, så jeg er forberedt på at det går over.

Skrevet

Har en liten krabat som vanligvis er ganske rolig på natten, men inatt har det vært fulle rulle.. :P Er bare 33+3, så håper han roer seg snart, ellers blir mamma smårar ;) Har en følelse av at han har det litt travelt, men riktig så tidlig som dette blir VEL tidlig. Han kan gjerne vente til over nyttår.. Han har nå holdt på i 16 timer, sover jo innimellom, men er superaktiv såsnart han våkner! Sov 2-3 timer innimellom og ble vekket av turningen. Satser på at det blir en roligere natt ikveld, før eller senere har han vel turnet fra seg.. Blir mye doflying av dette, vurderer sterkt å kjøpe aksjer i Lambi.. :)) Er jo flott at han er aktiv, men en pause hadde vært fint, da. :P Vi får håpe dette hjelper på, at de fester hodet tidlig, sånn at vi får det roligere de siste ukene. Håpet er lysegrønt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...