Elviraen Skrevet 27. november 2010 #1 Del Skrevet 27. november 2010 Det er i alle fall viktig å ikke gå etter tester som er utført av "fagfolk" de fleste testene har ikke tatt i betrakting at folk har VELDIG forsskjellige behov og hvilken bil ulike familier har...... hahah... synest nesten der er komisk å TESTE barnevogner,..... blir jo som å TESTE binn eller tamponger eller brød.... eller den stooore KAKEtesten!!?? hvilken kake smaker best!!?? hadde du villet bakt BARE denne kaken som smaker best resten av året!!?? eller hadde du muligens hatt en annen smak enn den som testet!? evt ikke hatt samme behov for kakestørrelse... mulig du hadde lagt mindre velt på antall kalorier enn den som testa..... kanskje du ikke hadde brydd deg så mye om at den har vunnet kondotiripriser!!?? ikke sikkert du har utstyret til å bake den en gang.... og for alt du vet så er den ikke spiselig for de med egg eller melk eller nøttealergi...... ja ja... slik kan man holde på, men å TESTE en barnevogn å si at EN er bedre enn en annen blir for dumt.,... tror du at hvis du og ti veninner hadde testet ti barnevogner, så hadde dere alle endt opp med samme resultat!? NOPE!!! Det andre jeg vil komme med er at man får ikke både i pose og sekk... man får en lien lett, letttrillet og stilig barnevogn som kanskje ikke har verdens største handlenett under..... den tar ikke noe plass i bilen, men er desverre ikke like stødig på snøføre... osv.... eller man kan få en kjempesolid vogn med 4 lufthjul som ikke er MULIG å få inn i en normal bil i allefall ikke for oss som har hund....... den har STOR bag KJEMPESTORT handlekurv under og er super på snøføre..... den kan derimot ikke kombineres med bisetet og er derfor håpløs når man må ha med bagen OVER alt!! man får altså ikke i pose og sekk og man må derfor selv kjenne etter hva som er mest VERDT!! Jeg er SUUUUUPERfornøyd med vår MAXI COSI Mura 4...... dem har det meste som vi trenger, kunne tenkt meg større handle nett under, men som sagt, jeg har mer behov for å få bilstolen i understellet, og ha en vogn som er lett og go og trille med svingbare hjul og som ikke veier noen ting når den skal ut og inn av bil..... for min del hadde en vogn uten svingbare hjul ØDLAGT tiden med barnevogn!! prøvde det da jeg var bortreist hos ev venninne...... vi byttelånte.... KLIKKA for meg da jeg måtte på en måte trykke hele vogna ned med håndtaket vri og slippe trykke presse HUFF gikk med skuldrene under ørene HELE tida..... umulig å manøvrere og dette hører nok gamledager til!!! men den er god om man skal gå langt på vinterføre, tross i at den er tung er den ok stødig... maxi cosien er ikke fullt så "rett frem" men når man låser forhjula den få gangene man går i dyp snø (før brøytebilen har kommet) så går det helt greit!! Vi derimot har et DIIIGERT dilemma nå.... vi får en til før lillegutt er to år... han går jo selv, men når vi skal gå ti byen eller torget eller stranda eller bare " småturer" (3-4kilometer, er dette for langt for han, må derfor ha søskenvogn og DET ER IKKE MYE Å VELGE I!!!! kom gjerne med tips de som har!!!!! Det er vemodig at vi kanskje må selge maxi cosien.... men tror jeg skal ha den i reserve til de gangene jeg bare skal gå tur med den minste!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142614178-se-opp-for-denne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #2 Del Skrevet 28. november 2010 Hva i alle dager er det du vil??? Dette må være tidenes mest rotete og surrete innlegg her. Lurer på om HI var full i gjerningsøyeblikket... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142614178-se-opp-for-denne/#findComment-142615630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #3 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, hva i all verden? Dette var ikke til å bli klok på. Sitter her som et stort spørsmålstegn etter å ha lest innlegget jeg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142614178-se-opp-for-denne/#findComment-142615923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas lille Marie =) Skrevet 29. november 2010 #4 Del Skrevet 29. november 2010 Ehh.. kjenner jeg ble litt forvirra nå..Er det et klage-innlegg, eller et spørre-innlegg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142614178-se-opp-for-denne/#findComment-142618606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå