Gå til innhold

ble invitert i bryllup

Anbefalte innlegg

og det på selve termindagen hehe... så nå er det å krysse fingrene for at lille gullet holder seg inne til vertfall 1 dag over termin =) hehe da jeg snakket med hun som skal gifte seg så spurte hunmeg hvordan det hadde vært med de to andre barna i forhold til når de var født... og den første kom 4 dager over og den andre 4 dager før termin hehe..så sa til henne at vi kom om jeg ikke var i fødsel =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142614175-ble-invitert-i-bryllup/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt ekstra spenning, he he. Bare sørg for at ikke vannet går midt under vielsen, eller noe, hi hi.. ;o) Neida, må jo bare ta det som det kommer, føder du, så kommer du ikke. Føder du ikke, får du men deg en ekstra god middag før det setter i gang :o) Du må jo bare prøve å kose deg iallefall hvis du får muligheten til å gå.

hehehe!!!

jeg var forlover i bryllup 10 dager over ul termin(17 dager over mens termin).dette var min første graviditet så hadde ingenting å forholde meg til om når det ville skje.

men vi hadde krise løsningene klar.ei anna venninne skullle steppe inn om jeg ikke rakk noe av bryllupet og gikk vannet eller noe sånn i kirka så hadde vi "rømningsveien" klar ;)

lillemann holdt seg inne hele 6 dager til etter bryllupet så gikk bra det også :)

kan ikke si nei,til alle ting man blir bedt på bare i tilfelle barnet kommer da=) så får di se om vi kommer eller ikke hehe... tror nok jeg hadde utsatt bryllupet mitt også ja hehe =) og du varuna var jo skikkelig modig da,hadde vært mer redd da ja hehe

kan vel si det sånn at jeg var en smule nervøs i kirka.tenk om vannet gikk,det hadde jo stjelt hele oppmerksomheten fra brudeparet.og siden det var 1.mann visste jeg jo ikke hvordan det føltes når vannet gikk...så jeg husker veldig lite fra selve kirkedelen,for jeg var så fokusert på nettopp det.og da jeg skulle bytte plass måtte jeg bare kikke over skuldra mi for å se at stolen(lyse semskede skinnseter på) fremdeles var tørr.senket skuldrene litt da jeg så at det hadde gått bra :) resten av bryllupet tenkte jeg ikke så mye på det for da hadde det ikke vært så vanskelig å bare stukket seg vekk om noe skulle skje.men jeg er glad jeg ikke meldte pass og tok sjansen. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...