satser & vesla Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Nå er det et år siden jeg skrev her inne om at jeg hadde født. Nå er vesla et år og jeg storkoser meg som mamma :-) Etter tre års prøving, med tre gravidteter hvor to av dem endte i SA og den siste var en IVF forsøk som lyktes (hadde også en SA noen år siden da jeg var i et forhold). Heldigvis fikk jeg utredning og de fant ut årsaken. Ved hjelp av medisiner greide jeg å bære fram ei nydelig jente. 3 år var en lang prosess, men så lenge jeg hadde håp og mulighet forsatte jeg prøvinga. Det å pendle Trondheim - Køben var litt av en utfordring ift timing med syklus, jobb og penger. Det har kostet utrolig mye, jeg angrer ikke et sekund. Dessuten var damene her inne på BIM gode å ha :-). Her kunne man øse ut, få/gi støtte/råd og løfte hverandre opp når man fikk nedtur etter ørten forsøk. Tusen takk jenter :-) Nydelige jenta mi var verdt all slitet, stå på jenter :-) Ønsker dere alle prøvere, gravide og mammaer lykke til videre :-)
Diddi72 Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Hyggelig lesning og oppmuntrende ord fra noen som har lykkes. Takk for den :-))
Gjest Pippi9 Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Takk for oppmunterende ord! Jeg synes også det er veldig fint med dette forumet hvor vi som er i samme båt kan støtte hverandre - blir jo ikke helt det samme med gode venner og familie selv om de vil det godt så forstår de jo bare delvis hva vi går i gjennom. Kos deg videre med vesletulla, så håper vi alle å komme etter :-)
Gjest Pippi9 Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Takk for oppmunterende ord! Jeg synes også det er veldig fint med dette forumet hvor vi som er i samme båt kan støtte hverandre - blir jo ikke helt det samme med gode venner og familie selv om de vil det godt så forstår de jo bare delvis hva vi går i gjennom. Kos deg videre med vesletulla, så håper vi alle å komme etter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå