overrumplet Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Han har alltid sovet dårlig. Derfor har han sovet sammen med meg og fått ubegrenset mye pupp. Men likevel har han kavet rundt, våknet, vært urolig om natta, særlig når fra kl 3-4 og utover. Han er sjekket av flere kiropraktorer, manuellterapeuter og osteopater. De finner lite eller ingenting. Han er sjekket for refluks og har ikke det. Han er blid og grei på dagen. Magefølelsen min sier meg at han ikke feiler noe. Jeg orket ikke mer samsoving. Vi sov til slutt ingen ting, verken han eller jeg, og puppene mine ble såre av all ammingen. Nå er det 4. uka med avvenning. Pappaen sover på en seng inne hos han, trøster, men tar han ikke opp (har prøvd, og da stopper han). Han står i senga og hyler i ca 2 timer så godt som hver natt. Han sover 2x om dagen, til sammen ca 2 timer. Han legges kl 19 og sovner greit. Spetakkelet begynner ofte rett etter at vi har lagt oss... Han sover på eget rom. Hva gjør man? Når samsoving ikke fungerer, og avvenning heller ikke gjør det? (Dette er barn nr. 2, storesøster sov også dårlig til hun var halvannet år, så vi takler dette greit, vet det går over, men blir selvsagt slitne.)
Gjest grønn paprika Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Hei! Jeg ville gitt ham en stor og god flaske med varm melk når han våkner på natta, det har jeg gjort med mine tre barn og da sover de godt noen timer. Det holder med en , og ingen av mine har fått hull i tennene enda ( de er 13 , 7 og 2):-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Signerer. Selv om tutta her er avvent hender hun våkner på natta(kanskje hver 3 uke eller noe sånn) og da får hun flaske med Nan og legger seg veldig fint igjen..
overrumplet Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Har ingen motforestillinger mot å gi han flaske om natta hvis det kan hjelpe, men han har vært en skikkelig puppegutt og aldri vært i nærheten av å ta noen flaske. Vi jobber med å få i han bittelitt vann fra tutekopp på dagtid. Ellers er det bare pupp og grøt som går inn. Og hvis han våkner allerede kl 23, så vil han vel ikke sove resten av natten selv om han får flaske da? Virker vanskelig å introdusere det når han er så stor som 10 mnd. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå