:) ! Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Hvordan skal jeg få min sønn på 4 mnd til å sove på ettermiddagen? Han sover altid et par timer på formiddagen, ute i vogna si hvis der ikke er for kaldt. Men på ertermiddagen får jeg han ikke til å sove. Da blir han VELDIG overtrøtt og blir vanskelig å legge på kvelden også. Noen tips?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Prøv med kortere og hyppigere power-naps? Her funker det fint! Sover i 20-30min av gangen. Det er litt lite da,men prøv å kort litt ned på lengden på duppene. Min sover 3 dupper om dagen. (formiddag,midt på dagen og på ettermiddagen. Er ikke sikkert det funker hos dere,men er jo verdt et forsøk?
:) ! Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 I dag har vi prøvd det. Han sov litt underkant av en time på formiddagen, og litt over en time på eftan. Men det er jo lite soving på en hel dag på en 4 mnd gammel baby? Han var ihvertfall like urolig når han la deg i kveld også :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå