Gå til innhold

Hvor mye sov/sover din baby på 2 uker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når min var så liten hadde han kolikk, så det blei fint lite soving her i gården ;)

Skrevet

Om jeg husker rett, så sov han sikkert 2timer om gangen.. Var hvertfall lite ordentlig våken. Mange ganger han halvsov pga at vi hadde han i fanget.

Skrevet

Alt i fra 2 til 6 timer i slengen.... :)

Skrevet

Min er 3 uker og sover 2-3 timer i slengen, har en våkenperiode på ettermiddagen/kvelden hvor han er våken et par-3 timer og sover 4-5 timer om gangen om natta.

Noen ganger blir det bare en time søvn (dagen) og pupp ganske ofte, driver vel og øker melka mi litt. Og han får melk akkurat når han vil, så sånn går no dagan :)

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Han sov hele tiden. Våknet for pupp og sovnet like fort igjen. Var vel kun våken da vi skiftet bleie og badet ham :P

Nå er han 3 måneder og er mye våken. Men så lenge han sover 10 timer i strekk om natta (og to-tre timer etter "nattmaten"), så er det helt greit at han er våken store deler av dagen (korte lurer).

Skrevet

Min er litt over to uker, og jeg synes han halvsover mye av tiden. Når han ikke sover, skriker han mye. Det virker som om han er plaget av luftsmerter, så nå vurderer jeg å begynne på minifom igjen. Ellers hjelper det å gå rundt og bysse og bære... Så fort han legges ned, våkner han og skriker og presser! Savner sånn at han skal være våken uten å skrike, og lengter etter første smilet, men vet jo at det kommer....soon, I hope....

Om natta er han ikke så verst, og kan sove i alt fra to til fire timer i strekk, men jeg er fornøyd så lenge jeg slipper å stå opp og gå frem og tilbake! Dette er min nr. 3, og jeg har aldri hatt en såkalt rolig baby, så jeg har ikke forventninger om det heller. :-/ De andre to har nå vokst opp til å bli noen skikkelig blide kjekkinger lell!

Skrevet

heizann(",)

når min var to uker slet vi veldig med kolikk og han ville da ikk sove mer enn på nattaen,måtte derfor slutte med puppen ettersom han reagerte både på puppen og nan. bruker hipp;). alltid hatt veldig fin nattesøvn siden dag 1. men morgenen og ettermiddag/kveld var d mye halvsoving og skrik om hverandre, en tøff tid til førstegang..

men nå er han fem uker idag, og har etter jeg sluttet å amme blitt en engel. han mumler,koser og sover om hverandre(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...