lilly of the walley Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Tja trenger vel ikke være anonym ) Skrev innlegg på anonym også, men kanskje noen her ikke er der! Jeg har lyst å lære meg litt. Har søkt på nett, men kun funnet engelske sider. HAr ikke vært inne på de enda, fant ingen på norsk. fant kurs og greier, men jeg vil gjerne ta det her hjemme hehehe
Mor Løvehjerte Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Kn du ikke ringe hun som de brukte i siste episode av trekant på NRK da? Har du sett det? Det går på nett-tv til NRK.
Tøysetipp Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Du kan jo starte med å bruke din egen fantasi. Formidle følelser med ord og "handling". Bruke ord som er synonymt med kjønnsorgan feks. Det høres bedre ut om du bruker ordet "stake" fremfor "oppovertiss, eller lem". For å gi mannen et bedre selvbilde vil jeg også tro at det er positivt å femheve hans lem som noe stort, selv om det innebærer en hvit løgn. Vil vel tro at det bare er å slå seg løs, eller ringe en sex-linje for tips!
lilly of the walley Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 Ja så det (skrev det på anonym, glemte det her), kan man ringe henne???
Gjest eelis+kian Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Tja, jeg skjønner ikke helt det der at man må lære seg det. Hvis det er sånn at du skal ta det over telefon (telefonsex), så er det jo bare å fortelle om hva du fantaserer om, hva du skulle ønske han kunne gjøre med deg hvis han var der. Er det i senga, under akten, er det ofte godt nok å bare si hva du føler og tenker, eller hva du liker at han gjør eller hva du vil at han skal gjøre. "Overdreven" dirty talk blir ofte bare helt feil, og mer komisk enn sexy. Det er ikke så vanskelig, men ofte har man en liten sperre man må komme over ;-) Bare snakk, så går det seg nok til!
lilly of the walley Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2010 Mener dere det med å ringe eller? Har ikke så lyst å bruke mye penger på å lære dette...regner med at det er bra dyrt ;-) Finnes det noe litteratur? blader, bøker? ja vet at man skal bruke fantasien, men min er begrenset når det kommer til dette området. jeg mener ikke at dere skal utdype noe her, bare intr i sider man kan lese.
lilly of the walley Skrevet 27. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2010 Nå begynner jeg å tro at jeg er veldig unormal faktisk... høres ut som om alle synes dette er helt naturlig og ingen big deal. ja må helt klart komme over en kneik her! Ikke intr i overdreven dirty talk, vet det blir komisk ::-)
Gjest eelis+kian Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Hehe, nei, du er ikke unormal! Det tok en stund før jeg klarte å komme over den kneika, jeg også, i begynnelsen snakket jeg kun med lyset av ;-) Det var fryktelig pinlig, men nå snakker jeg nesten som en foss. Jeg er ikke fan av å snakke om at "jeg vil bli knullet av den digre pikken din" f.eks., det syns jeg høres ganske konstruert og unaturlig ut. Jeg liker bedre å holde det enkelt, "Kjenner du hvor våt jeg er?" etc. Funker hest! :-)
Gjest eelis+kian Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Et raskt google-søk gav meg denne siden: http://noveller.no/ Jeg er ikke sikker på om innholdet er av topp kvalitet, men du kan jo prøve å lese for inspirasjon?
lilly of the walley Skrevet 27. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2010 ja enig, men det kan godt høres naturlig ut for meg å si knull meg hardt nå feks, men noe stort mer enn det har jeg ikke på lager. Det blir veldig rart og jeg må øve meg litt -som med alt annet :-) blir litt teit tonefall osv..he he he. Hva søkte du på når du søkte? jeg søkte lære dirty talk.
Gjest eelis+kian Skrevet 27. november 2010 #11 Skrevet 27. november 2010 Jeg søkte på sexnoveller, jeg vet at man kan få god inspirasjon gjennom å se/høre/lese ;-) Her fant jeg en side du kan se på: http://www.askmen.com/dating/love_tip_250/269_love_tip.html Den er på engelsk, og ment for menn, men jeg syns nå den var fin likevel! Kan jo surfe litt rundt på den siden og se hva du finner. Jeg søkte på "things to say during sex", fikk opp en haug med nettsider. Hehehe.
lilly of the walley Skrevet 27. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2010 tusen takk du :-)) dette skal sjekkes ut -i morgen. natta
Ikkenonick Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 Les litt på Erotikknett, masse noveller der som er bra, les de som er skrevet av menn så får du en pekepinn på hva menn liker (hvis du leser mange nok da:p hehe)
lilly of the walley Skrevet 28. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2010 ja det var det da, jeg får begynne å lese noen. Har ikke gjort det på 10 år minst. Var veldig frigjort og seksuelt aktiv før jeg møtte faren til barna, nå er jeg helt på jordet bare... så nå må jeg virkelig ta i ett tak for å bli "bra" i senga igjen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. november 2010 #15 Skrevet 28. november 2010 Damen på tv heter Caroline Andersen og hun har facebookprofil som godkjenner nær sagt hvem som helst, legg henne til og spør da vel? Om hun vil gi deg privattimer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå