Lille persille* Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Snuppa mi har vært roligheten selv, grei å legge på kvelden og aldrig rast av sinne. Nå etter at hun fikk første vaksinen (Ikke at jeg tror at det er eneste grunn...) så har hun plutselig begynt å vist en ny side av seg. Jeg synes bare at det ble en så tydelig forskjell etter at hun fikk de sprøytene. Da gråt hun masse og lenge etterpå, og med en gråt som jeg ikke hadde hørt før. Virker som hun har blitt mer irritabel. Hun blir kjempesint og raser når hun blir trøtt. Før så kunne jeg bare gi henne smokken og vugge henne til søvn uten problem, og ble det for ille så bare la jeg henne til puppen og hun roet seg. Hver gang hun skal sove er nå en kamp og hun raser/gråter seg i søvn. Å legge henne til puppen funker heller ikke. Badingene er heller ikke så enkle lenger, før så elsket hun å ligge å plaske i vannet... Dette sliter på mammahjertet... Noen som har opplevd lignende, eller har noen tips eller.... anything...? Hun sover hele natten da, og det er ikke noe problem å legge henne igjen etter amming på natta. Hun er også blid og fornøyd når hun er mett og ikke er trøtt, så jeg tror ikke at det er noe som plager henne heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå