Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Del Skrevet 27. november 2010 Hva kan jeg gjøre med det? Det er så plagsomt! Det er helst når mannen fingrer meg på klitten og ikke bare inni. Jeg blir skikkelig sår uansett, og han er ikke hardhendt en gang! Hvordan kan jeg unngå det utenom å nekte ham? Går det an å herde klitten på noen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Del Skrevet 18. desember 2010 Bruk glidemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Sukkerglasur funker bra. Gelatin også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Hehe. Det er kødd, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Del Skrevet 21. desember 2010 Onaner mer det hjelper :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå