Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Syntes det er litt interessant. Jeg er egentlig blond, min man foretrekker blondiner. Farget håret mitt mørkt nettopp, ble overrasket over hvor godt han likte det;)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Blondiner, helt klart. Er selv blondine, prøvd med som brunette, men han foretrekker meg blond ja.
Gjest Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Kjæresten min liker mørkt, fyldig og langt hår Jeg har mellombrunt, passe tykt og skulderlangt
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Min mann liker mørkt langt hår best:) Flaks for meg at jeg har det da;) hihi.. Jeg liker også mørke menn best. Så samboeren min er selvsagt mørk:D
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Min mann bryr seg ikke om hårfarge, sier han. Jeg er blond, og jeg er hans første blonde kjæreste, hehe. Jeg har også vært mørk i perioder, men har alltid gått tilbake til blondt hår. Han syns jeg er like fin uansett om jeg har blondt eller brunt hår.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Han sier han liker blondiner med langt hår best:) Jeg har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå