Gå til innhold

Hva liker din man best, blondiner eller brunetter og hva er du?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er litt interessant.

Jeg er egentlig blond, min man foretrekker blondiner.

Farget håret mitt mørkt nettopp, ble overrasket over hvor godt han likte det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brunetter,jeg er ingen av delene

Skrevet

MANN skal det selvfølgelig stå i hovedteksten:)

Gikk litt fort her:)

HI

Skrevet

Mannen min like egentlig best brunetter. Jeg har farget håret siden jeg gikk i 6. klasse, så viss den ordentlige fargen min er som da, så er jeg egentlig blond.

(Har alltid farget det brunt evt. noen ganger med rødkjær i)

Skrevet

Min mann liker mørke jenter best.. Mørkt hår, øyenbryn osv.:)

Flaks for meg at jeg er mørk:D hihi...

Jeg liker best mørke gutter jeg også (som min samboer)

Skrevet

Han har alltid likt brunetter/veldig mørkt hår, Jeg er rødtopp:) Drev å farget håret mitt mørkt en periode selv, men etter et par år nevnte han at jeg ikke kledde for jeg ble så blek i ansiktet(:P Farget det ikke fordi han likte brunetter nei, bare fordi jeg hadde lyst selv. Han har alltid elsket håret mitt etter vi ble sammen - helt til jeg klippet det ganske kort;) Hadde tykt langt hår da vi ble sammen.

Skrevet

Han elsker brunetter. Jeg er mellom blond:p

Skrevet

Han foretrekker brunetter, jeg er askeblond..

Skrevet

Han liker best blonde. Jeg er blond men blir snart mørk igjen. jeg skifter engang hvert år ca :)

Skrevet

Min foretrekker egentlig blondinger, men han har funnet seg en rødtopp. Tror han trives med det og jeg ;)

Skrevet

Helt utenom tema, men når jeg så at du skrev at du skifter på fargen hele tiden, så må jeg bare spørre:

Hvordan får du det blondt igjen etter at du har farget det mørkt??

Er selv egentlig blond, men har farget det brunt i noen år nå, og veeeldig lyst til å få det blondt igjen... :))

Skrevet

Brunetter , Jeg er veldig mørkhåret,

Skrevet

Han liker blondiner, jeg har mørkt.

Skrevet

min mann foretrekker blondiner framfor brunetter, men aller best liker han rødhårete, og det har jeg å:)

Skrevet

21.04 Å,så slemme ord da stakkars lita.

Blåse ut her. Lei seg for at ingen liker deg, uansett hvor mye du farger håret?

Tihi..

Skrevet

Han foretrekker brunetter, og jeg er naturlig brunette. Jeg var blond da vi traff hverandre, og han ble veldig glad den dagen jeg ble brunette igjen.

Skrevet

Han liker best rødtopper. Jeg har rødt hår, fra flaske riktignok,men trives mye bedre med mitt røde hår enn det opprinnelige lysblonde.

Skrevet

Min liker blondiner. Men liker latinske jenter og.

Jeg var blond. Men farget håret mørkt for et par år siden.

Og er dermed den eneste kvinne i familien hans på over 30 pers som har mørkt hår.

I den familien skal kvinner og barn være lys. Basta!

Svigermor dåner av fryd hvis ungene lysner i håret på sommeren. Og de barnebarna som er kritt hvit i håret er "de vakreste". Ene barnet vårt er det. Og er jo såå penere enn søskena sine ( er ikke det!)

Skrevet

Min liker blondiner best og jeg liker best å være blond så det passer jo ganske bra =)

Skrevet

Når jeg vil bli lys igjen så drøyer jeg i det lengste med å farge det.

Skrevet

Han har alltid likt blondiner best, var vel derfor han snudde seg etter meg når han så meg første gang, håret + puppene. ;)

Skrevet

Min mann foretrekker MEG han. Han valgte meg ikke for hårfargens del.

Jeg er blond, men har farget det mørkt en stund, men har også gått tilbake til blondt igjen og så mørkt atter en gang på den tiden vi har vært sammen. Alt uten at han har klaget på noe av det- tvert imot har han gitt meg komplimenter for håret mitt hele tiden, uavhengig av farge.

Skrevet

han liker best blondiner. jeg er blond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...