BabyLizz Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg kopierer her det jeg har skrevet på bloggen min (Lilleliz.blogg.no): Helt siden jeg fikk mensen har jeg hatt det fra dato til dato, altså om jeg fikk mensen 1.Januar, så fikk jeg det igjen 1.Februar. Og alltid har det vart i tre-fire dager, noe det fremdeles gjør. Jeg har gått på ppiller, og da hoppet over mensen og i det hele tatt bestemt selv når jeg skal ha det og ikke. Nå er det godt over et år siden jeg sluttet på p-pillene, og jeg har ikke brukt noe hormoninnholdig (p-piller, p-plaster, p-sprøyte), og etter at jeg sluttet med pillene har mensen vært som normal etter et par måneder med tilvenning. Det siste året har jeg altså hatt mensen fra dato til dato, som jeg alltid har hatt. I mange år. Men - i september fikk jeg det den 17. Og i oktober den 23. Noe som betyr at det var 37 dager imellom, altså fra første dag i mensen til første dag igjen. Nå er mensen 4 dager forsinket (fra 23.okt - nå), noe som ikke er normalt i det hele tatt for å være meg. Dersom jeg plutselig har fått et system på 37-dagerssyklus, skal jeg ha mensen den 29. Uff, skumle saker. Jeg blir jo redd for at noe skal være alvorlig galt! Ekstrainfo, haha: - Jeg hadde regelmessig mens selv når jeg var på mitt tynneste/sykeste, uansett hvor lite jeg spiste. - For tiden spiser jeg kjempebra, så det er ikke derfor. - Jeg stresser ikke i det hele tatt. - Jeg har ikke drukket mye alkohol, og røyker heller ikke. (Og ingen andre stoffer eller medikamenter) Er det normalt? Hvor lang tid kan det gå imellom første dag av siste mens, og første dag av nåkommende - uten at det er unormalt? Har du opplevd noe lignende?
BabyLizz Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Jeg har også en god del utflod (mest når jeg skal tørke meg etter å ha tisset). Når jeg må på do (tisse) merker jeg det først når jeg må VELDIG på do, så da må jeg nærmest fly til toalettet. Tidligere har jeg jo merket det tidlig, men nå merker jeg det når jeg virkelig MÅ. Ingen svie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå