June&Lillemor Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Når handler dere inn ting til den lille? Jeg har i det siste fått det for meg att den lille kommer før termin. Å jeg merker jeg begynner å stresse litt med innkjøpene. Men siden dette er mitt første barn, aner jeg jo ikke hva jeg trenger til den lille..
sahrah Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Har innbilt meg det hele tiden jeg og ;o( Og alt mulig annet forferdlig, fikk beskjeed av lege på føden at jeg må slappe av og nyte å være gravid istedet, det går nesten alltid bra. Nå er jeg 28 uker imorgen og begynt å bekymre meg for å føde for sent nå....alltid bekymret...Hjelper ikke at kusinen min bare samtykket da jeg sa at jeg synes det virker som det er like farlig å føde i uke 41/42 som i uke 24, ho jobber på nyfødtintensiv....og skal hjelpe meg å få fart på ham fra uke 37... Det ble langt, iallefall jeg kjøpte ingenting før uke 12, men etter det har jeg kjøpt ting gradvis hele tiden, ting er dyrt...og det er utrolig gøy å shoppe til ham ) Mangler stort sett bare bilstol og babycall+ammestash jeg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå