Gå til innhold

Det kan ikke bare jobbes med, dere må fikse problemet nå!

Monajenten

Anbefalte innlegg

Flere ganger i døgnet er det perioder hvor hverken svar kan sees eller innlegg blir postet. Jeg kan ikke fatte og begripe at dere syns det er greit at det er sånn og ikke setter inn store ressurser på å ordne det. Dere tjener store penger på all reklamen her, og det er flere tusen brukere. Det går bare ikke an å drive ett nettforum hvor svar ikke blir vist

FIX IT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de er ute etter å vinne internetts jumbopris.

Og så sterkt som de stiller nå så er det vel liten sjanse for at de fikser noe, kan jo risikere å få litt bedre omdømme. Og fysj hjelpe meg om de faktisk skulle risikere å gjøre brukerne sine glade også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går opplevde jeg det snåleste av det snåle. Leste et innlegg her om en frøken som likte å gni seg mot folk på bussen. Ble posta en del svar der, og stemninga var ganske amper. Da jeg senere skulle inn og lese mer på det, var selve hovedinnlegget + i hvert fall ett av svarene borte vekk, mens de andre svarene var der. Og det var ikke noen forklaring fra noen moderator der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp fordi det er store inntekter på dib/bim at det ikke blir gjort noe og det er godt med akitvitet her fremdeles derfor får de reklameinntekter. Siden folk er så tålmodige som de er består dib som det er. Det er bare et fåtall som klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...