Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Liker han henne veldig godt da? Hun som han er utro med.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Det kan han jo selvsagt gjøre.. Eller så er det så enkelt som at hun er tilgjengelig og gjør det enkelt for ham. (holder en knapp på alt.2)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Jeg har vært utro med samme mann flere ganger, i 2 tidligere forhold. Vet ikke helt hva det var med han som tiltrakk meg sånn... Kanskje rett og slett det faktum at han virkelig ELSKET å ha sex med meg? Og at vi hadde ganske god sex.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Er nok store sjangser for det. Jeg hadde i mange år opplegg med en type, vi var begge single. Han ble gravid med en annen dame, de fikk barn, og de giftet seg. Vi fortsatte opplegget vårt til jeg fikk meg type som jeg ville være sammen med resten av livet. Vi har alltid hatt en fin tone, alltid kommet godt overens, uten at vi noensinne skulle eller ville bli sammen, mange grunner til det.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Jeg tror nok heller det er lettvint for han å få sex fra henne og i tillegg fra kjæresten.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 enten er hun lett tilgjengelig eller så har de følelser for hverandre. men egentlig så er man et svin fordi man har vært utro uansett. jeg driter egenlig i grunnen til den jævla utroskapen. det er et svik okke som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå