zassy☆ Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Ser at flere har svart på flere forskjellige innlegg, men når jeg klikker meg inn så er det ikke noe innlegg der..flere som har dette problemet eller er det bare min pc? Prøvde å skrive et nytt innlegg på en tråd, men dette kommer heller ikke frem..spent på om det jeg skriver nå kommer opp
drømmehjerte Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Tror det er hele forumet og ikke bare din maskin, for det er samme problem hos meg også! Irriterende :/
zassy☆ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 Hehe ok, veldig irriterende! Begynte å lure når jeg hadde skrevet på tre forskjellige tråder, og ser at folk har svart meg, men jeg får ikke sett hva! Får vel bare prøve igjen senere da.
drømmehjerte Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Jeg er blant èn av dem som har svart deg, men kan ikke se mitt eget svar engang - arghhh! hehe. Jeg skrev iallefall at jeg håper du får positiv test snart og at TR holder seg langt unna deg!!
zassy☆ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2010 Hehe ja jeg så at du hadde svart, men ikke innlegget! Men takk for at du skrev her da Og takk for det! Krysser fingrene for oss begge
madame Mim Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 ofte når jeg er innom sidene uten å logge meg på så får jeg ikke opp svarene, irriterende! Da må jeg logge på så kommer svarene opp
Happy87 Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Jeg opplever at siden henger seg opp innimellom.. Opplevde akkurat at den hang seg opp når jeg skulle lagre svare mitt og at siden datt ut.. Når den var i orden igjen fikk jeg beskjed om at det stod at jeg hadde svart på innlegget, men at svaret ikke kom opp.. Er nok sida som henger seg opp ikke pcen..
zassy☆ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2010 jeg opplever ofte at siden henger seg opp når jeg skal skrive et innlegg, avogtil blir det dobbelt opp, avogtil kommer det ikke i det hele tatt. Og flere ganger kommer jeg ikke en gang inn på bim, kanskje stor pågang?
drømmehjerte Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Samme her Zassy. Må være mange rugesjuke og gravide for tiden
zassy☆ Skrevet 27. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2010 Hehe ja, kjenner meg ikke igjen der altså.. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå