Gå til innhold

gravid 14+2 med icsi=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

blei gravid med prøverør,og det er ingenting mer vi ønsker enn dette barnet <3 jeg lovte meg selv i ikke bli en "sytepave" ,selv om det var en smertefull prosess det hele,(for min del) .Fra dag 1 hadde jeg enorme rygg smerter,så sofan ble min gode venn-etter 3 mnd ble jeg sendt til kiropraktor,noe som reddet mitt liv! alikevel...jeg har gått fra å trene 3 ganger i uken,jobbe 100% skiftarbeid (har fysisk tung jobb,noe som jeg trivdes veldi med)å ha et aktiv sosialt liv med verdens beste mann,til å ligge på sofan,jobbe 50% me tilrettelagt arbeid,masse syting å en del grining,redusert sexliv (lenge leve den forståelsesfulle mannen min),4 kg tyngre og konstant sliten..for en som elsker livet og livet i magen er dette litt slitsomt... er jeg den eneste som føler det sånn??

• 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er der jeg også, er 13 uker nå, og det ble til ved hjelp av ivf:) Jobber ca. 40 % og er sliten hele tida, og faktisk mange av dine symptomer har jeg også . Gleder meg liksom til å virkelig nyte graviditeten, til nå har det egentlig bare vært slitsomt på kropp og sjel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...