spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Knallpositiv el-test onsdag formiddag, hadde oss onsdag kveld. Torsdag var testen litt svakere, og negativ fredag. Hadde oss kun på onsdag, da vi ikke har hatt mulighet etter det. Var en stund reff vi bomma, men ved nærmere ettertanke tror jeg det ble blink! så da er det bare å vente............
zassy☆ Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Håper dere traff blink!! :-D Blir noen spennende uker fremover nå Lykke lykke lykke til!!! :-D
drømmehjerte Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Spennende!! Si fra hvordan det gikk da (hvis du vil) Lykke til!!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Masse lykke til! Hold oss oppdatert:)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 28. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2010 Ja, jeg håper masse! Jeg har forøvrig ALDRI merket at jeg har pupper før, men nå er brystvortene megaømme når jeg klemmer på dem. Men nå er dette også min første syklus uten p-piller, så det kan jo være at p-piller har sin innvirkning på slike ting, og har gjort puppene mindre følsomme.. Så jeg har bestemt meg for ikke å håpe på noenting før jeg har positiv test! Lurer veldig på om det er for tidlig å teste lørdag om en uke, vil da være ca 10 DPO. skal nemlig på julebord den lørdagen, og aner ikke hvordan jeg skal vri meg unna. Så jeg håper på tr eller pos test før den tid, haha
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Hei spireijulegave :-) Er også i vår første pp, og føler spenningen jeg å! :-P Håper dere traff blink! Vi satser og stort, men ikke før neste helg (gal av ventinga..hehe). Skulle bare si at når jeg slutta på pilla i august, ble jeg kjempeøm på brystvortene ca 2 uker etter pilleslutt, var vist vanlig. Det varte litt over en uke. Men håper selvsagt det er en liten spire som melder sin ankomst hos deg :-) Masse lykke til og klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå