Gå til innhold

herregud, for et liv det skal være der inne! :P

Anbefalte innlegg

kjenner jo liv hele tiden! (utenom når jeg er på jobb) men det er jo bare suuper koselig da :)

men når jeg skal sove, virker det virkelig som om babyen turner for harde livet der inne.. det passer så dårlig .. :P

andre som har det sånn?

er i begynnelsen av uke 24 nå :)

Fortsetter under...

er 18+3 idag, og har kjent liv siden uke 12-13:O)

i starten var d bare bobler/kiling, men nå de siste dagen har de blitt mer følbar aktivitet der inne.

var skikkelig morgengymnastikk i går når eg var på ul, og i dag tidlig før eg sto opp, måtte eg bare ligge litt til for å kjenne hvordan d turnet og hadde skikkelig "tøy og bøy" der inne:O)

d er sååååååååååå koselig:O)

kjenner mest liv på morningen, og på kvelden.

og litt på ettermiddagen.

Heyhey. Jeg er førstegangs å kjente liv for første gang i begynnelsen av uke 15.

Til å begynne med trodde jeg at det ikke var mulig og at jeg kjente feil, men jammen kjente jeg rett.

Allerede i uke 18 kunne andre både kjenne og se på magen når tutta sparket på sitt kraftigste.

Er nå i uke 20 og sitter å lurer på hva i all verden det er jeg får i meg som gjør at den lille tutta har så mye energi.

Ei lita Pippi Langstrømpe jeg har inni der ^^,

hvordan kjentes det ut i uke 16?

jeg er uke 16 nå, syns av og til at at det er noe "romstering der", at det sprenger litt på, at hvis jeg endrer posisjon akkurat som noe forandrer seg nedi der. noen ganger litt stikkende(kan være ligamentsmerter..), akkurat som om det gjør bittelitt vondt de bevegelsene? kjenner noen seg igjen?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...