Katsi Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg venter mitt 4 barn, veldig uplanlagt og trodde jeg ifølge min ganske regelmessige syklus skulle være 8+5 nå. Da jeg på mandag fikk sterke smerter i venstre del av magen, langt nede, mistenkte jeg ex.u og dro på legevakten. Der viste det seg at fosteret satt på rett plass( var en cyste som hadde sprukket, legen fant væske i buken) men han mente jeg bare var 6 uker på vei. Fant ikke hjerteaktivitet men mente det var så tidlig. Min første tanke var da at fosteret hadde dødd for 2 uker siden, men han sa at det så helt normalt ut, så plommesekk og alt som skulle være der så han var ganske så sikker i sin sak, at jeg bare var kortere på vei enn jeg trodde. Siden jeg har en så regelmessig syklus har vi hatt ubeskyttet sex i dagene rett før og rett etter mensen så det er jo en forklaring på hvordan jeg har blitt gravid;) Men så til kjernen i problemet... Jeg har hatt brun utflod og sporblødninger denne uka, men jeg blødde ganske mye i de to siste svangerskapene så en kan jo si at det er normalt for meg. Har time til ny ultralyd om litt over en uke, dagen før vi skal reise på en 14dagers tur til Egypt. Synes det er litt sent med tanke på at det kanskje ikke er liv! Hva skjer da liksom? Kunne tenkt meg å få avklart det litt før. Hva hvis jeg trenger utskrapning?? Skal jeg ringe legen og få målt hcg eller skal jeg mase meg til henvisning på sykehuset? Hva ville dere gjort?
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Kanskje bestille deg en privat ul?? Da kan du få det bekreftet/avkreftet. Koster jo litt da, men kanskje det er verdt det?? Masse lykke til.
Katsi Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Ja får ringe imorgen tidlig. Er jo langt ifra mensenblødning så hvis det ikke er liv så må mer ut og greit å bli ferdig med det i god tid før vi reiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå