Gjest Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Skulle ikke være så vanskelig å få brukt opp i en god middag, men må være ganske raskt og enkelt å lage siden jeg er hjemme med to små som ikke har spesielt god tålmodighet.. Fant denne, og lurer på å bytte ut rømme med creme fr. og droppe fløten (eventuelt litt h-melk så det ikke blir så mye fett). 4 kyllingbryst 1\2 rødløk 1\2 rød paprika 1\2 brokkoli 1 boks seterrømme 1\2 boks fløte 1 ts hot curry paste 1 kylling-buljong terning Litt kvertet pepper - skjær kylling i terninger og stek - tilsett løk og brokkoli i biter - hell i rømme og fløte + krydder - tilsett de øvrige ingrediensene - gi et lite oppkok
lykkec Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 http://toro.no/index.php?mapping=300&id=12252
pip pip Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 En lettere oppskrit. Stek kylling i biter, mot slutten blander su det med litt løk. Så creme fraiche og karri krydder. Blir en ganske god kylling curry.
Gjest Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Bland med sweet chili saus og ha til kylling og fersk pasta.
Gjest Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Om du ikke er så glad i curry anbefaler jeg faktisk tacokrydder. Blir kjempegodt! Og jeg er ikke så glad i taco i utgangspunktet. Husk bare å tilsette alt krydder før Creme fraichen - ellers blir det klumper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå