Gå til innhold

Secreflower lyst til og se på meg også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin den 14april 2011.Jeg vet jeg får en gutt til.

Ser du noe om hvor mange barn jeg får og kjønn?ser du noe om fødselen?når kommer lillegutten?

født 28.04.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Aurora:)

Jeg lurer på om fødselen starter ca 1 uke før termin, at han er ute den 7 april eller noe rundt der:) Tror hvertfall ikke du må gå over.

Så tror jeg faktisk du kommer til å få en til ganske tett opptil han her, men da tror jeg du får ei jente.

Ang fødsel, føler vann veldig sterkt, så mulig du tenker å ligge litt i badekar som smertelindring. Tror det blir en grei fødsel, og at det går litt fortere enn du hadde trodd.

Ville du sett tilbake?:)

Lurer på om du ser kjønn på den lille i magen? og om du ser noe ang svangerskapet, evt fødsel?

f:240288

Termin:31.07.2011

Skrevet

tusen takk,blir spennede og se.Tror jeg blir satt i gang denne gangen og,har blitt det med mine andre to også,jm er litt rett for en rask fødsel på 2 timer og da rekker vi oss ikke til sykehuset.

min plan var bare og ha 3 unger men min mann vil enten ha 2 eller 4 så da blir det vil 4.Har to gutter nå som er veldig tette,nesten et år imellom de.

På deg så får jeg opp ei jente her og svangerskapet vil gå greit.Blir litt svimmel,har du lavt blodtrykk eller lite jern?

Fødselen vil ta 7 timer,starter rundt 3 tiden på natten med rier.

Masse lykke til.

Skrevet

Takk for svar:) Har allerede merket litt svimmelhet iblant. Så kanskje jeg skal sjekke om jeg har nok jern:) tror blodtrykket er ok:)

Ser du forresten hvor mange barn jeg kommer til å få?

Håper du har rett ang fødsel, vet mamma hadde laaange fødsler, men det er jo heldigvis ikke noe som trenger å gå i arv:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...