Cessus Skrevet 3. desember 2010 #76 Skrevet 3. desember 2010 Oii, 4 mnd på vei sier du??? Jøssenavn! Ja, som regel så kjenner de fleste noen som opplever slike ting. Tror det nesten er litt 30/70 sjanse jeg, 70 er de som får positv test rundt IKM, mens de 30 er de som får sen positiv test. Har ikke snøring egentlig, er bare det jeg får inntrykk av når jeg leser på nettet og hører historier fra andre. Jaja, vi må nok bare innstille oss på at vi er en av de 70 Blir vel koselig å feire jul hos mamma kan jeg tenke meg! Min mamma bor nede i Drammen, så skal feire jul hos farmor og farfar i år. Da blir det nok mye god mat og forhåpentligvis (etter været å bedømme) masse snø på juleaften Så du har kjæreste i Tyrkia ja, så spennende! Hørtes veldig deilig ut med en sydentur nå kjenner jeg, for nå er det kaldt ute!! Brrr...
drømmehjerte Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #77 Skrevet 3. desember 2010 Får håpe vi slipper å vente i 4 måneder iallefall Gleder meg til jula jeg Her er det iallefall snø i massevis og julestemningen har slått inn for fullt! Eneste jeg mangler er julegardiner (dette er første året jeg orker å stelle istand til jul hjemme hos meg selv ). Hvor gammel er du forresten? Jeg er 28 Kjæresten bor i Tyrkia ja, aaaaaltfor langt unna! Jeg var der i slutten av oktober (*kremt* det er altså akkurat 5 uker siden ). Var deilig å sitte ute på verandaen og spise frokost i 26 varmegrader mens det her hjemme var ca 5 grader Nei, nå skal jeg stikke på seven eleven og kjøpe meg et lass med Toffo lakris, for det har jeg drømt om i mange timer nå!! Er skikkelig kvalm og uggen idag, tror kanskje jeg er smitta av èn eller annen magesjuke som går (jeg jobber på barneskole og der er det noe som går ALLTID ).
drømmehjerte Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #78 Skrevet 3. desember 2010 Får håpe vi slipper å vente i 4 måneder iallefall Gleder meg til jula jeg Her er det iallefall snø i massevis og julestemningen har slått inn for fullt! Eneste jeg mangler er julegardiner (dette er første året jeg orker å stelle istand til jul hjemme hos meg selv ). Hvor gammel er du forresten? Jeg er 28 Kjæresten bor i Tyrkia ja, aaaaaltfor langt unna! Jeg var der i slutten av oktober (*kremt* det er altså akkurat 5 uker siden ). Var deilig å sitte ute på verandaen og spise frokost i 26 varmegrader mens det her hjemme var ca 5 grader Nei, nå skal jeg stikke på seven eleven og kjøpe meg et lass med Toffo lakris, for det har jeg drømt om i mange timer nå!! Er skikkelig kvalm og uggen idag, tror kanskje jeg er smitta av èn eller annen magesjuke som går (jeg jobber på barneskole og der er det noe som går ALLTID ).
Cessus Skrevet 3. desember 2010 #79 Skrevet 3. desember 2010 Ja, får da inderlig håpe svaret gjemmer seg bak luke 24 sånn at vi kan senke skuldrene og nyte jula Jeg har ennå ikke fått alle møblene i leiligheten, så venter litt med pyntingen. Men gleder meg noe enormt til å pynte opp den nye leiligheten, og jeg overdriver alltid med pyntingen Kjempe koooos syns jeg Jeg er 19 år (fyller 20 om 2 uker). Så har overhodet ikke hastverk med å få barn i hvertfall Hørtes jo rådeilig ut å spise frokost i 26 varmegrader ja!! *drømme seg bort*.. Men er du ofte på besøk der nede da? Hehe, ut å kjøpe lakris ja....der har vi ENDA en ting til felles! Jeg har spist flere kilo med lakris nå de siste 3 ukene.. Men her går det i panda pete! Det er snadder ja Du får ha god bedring da, håper det går fort over ... Men, husk at det samme har jeg hatt i noen uker...uggen og kvalm hver dag...og håper ikke du må igjennom det samme
drømmehjerte Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #80 Skrevet 3. desember 2010 Hehe, åh jeg kommer til å le meg skakk hvis vi faktisk får noe svar i luke 24!! Idag har jeg grått så mye at jeg føler meg heelt teit. Gråt av nyhetene, x-faktor og ellers ting som det ikke er grunn til å gråte for. Hehe, jeg mener..Hvis jeg ikke er gravid så legger jeg meg inn på østmarka på mandag altså Jeg skrev sms til kjæresten og sa at jeg gråt, men at jeg ikke var lei meg for noe og han ringer helt hysterisk vettu.. "Is everything ok with you??" Stakkar, jeg skremmer han jo! Men over til lakris-greia da. Jeg kjørte rundt på 3 forskjellige butikker for å finne toffo, men INGEN hadde det. Gjett om jeg ble forbanna da og da begynte jeg å gråte i bilen på vei hjem også *kokoooo* Du er ung ja, men ikke for ung til å være gravid Men jeg skjønner hvis du synes at det er litt tidlig. Selv jeg synes jo at jeg er litt for ung til tider, men samtidig tikker den derre biologiske klokken ganske fort også Håper kvalmen din gir seg snart altså, for det unner jeg virkelig ikke noen!
Cessus Skrevet 3. desember 2010 #81 Skrevet 3. desember 2010 Hehehe... stakkars deg!! Ikke lett å ha det sånn altså.. Har opplevd slike dager jeg også, blitt sint og lei meg for absolutt alt. Men som regel så varer ikke slike dager lenge Da er det nok godt å ha en kjæreste som bryr seg ja Jeg syns faktisk 20 er en fin alder å få sitt første barn Det kommer som regel helt ann på hvor moden man er for alderen. Jeg har bodd for meg selv i 4 år nå, og er svært vant til å klare meg selv. Hadde ikke hatt det minste problem med å ta hånd om et barn, det vet jeg at jeg hadde taklet utmerket, enten det hadde vært alene eller med en mann Men slik ting er nå så hadde det vært veldig dårlig timing å vært gravid, for nå er jeg singel. Men vet godt hvem barnefaren hadde vært derimot.. Nei, vi må satse på at svaret er like rundt hjørne! Hadde jo vært rå-artig om vi hadde fått svar på likt
drømmehjerte Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #82 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er helt enig i at 20 år er en fin alder å få barn dersom man er moden for det. Da jeg var 20 var jeg ikke moden i det hele tatt, men hadde det skjedd skulle jeg nok klart det. Skjønner at det ikke passer helt siden du er singel (selv om det ikke behøver å være en negativ ting), men det kan jo hende at det endrer seg dersom det viser seg at du er gravid? Men siden du nå håper på TR så skal jeg selvfølgelig krysse fingrene mine for det Satser på at det hjørnet dukker opp rimelig kjapt ja, hehe, for jeg er veldig spent på hva som gjemmer seg bak!
drømmehjerte Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #83 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er helt enig i at 20 år er en fin alder å få barn dersom man er moden for det. Da jeg var 20 var jeg ikke moden i det hele tatt, men hadde det skjedd skulle jeg nok klart det. Skjønner at det ikke passer helt siden du er singel (selv om det ikke behøver å være en negativ ting), men det kan jo hende at det endrer seg dersom det viser seg at du er gravid? Men siden du nå håper på TR så skal jeg selvfølgelig krysse fingrene mine for det Satser på at det hjørnet dukker opp rimelig kjapt ja, hehe, for jeg er veldig spent på hva som gjemmer seg bak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå