Gå til innhold

Smertefull stikking i livmoren i korte perioder. Noen som vet hva dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det i rugetiden under tidligere forsøk, og også i noen lutealfaser når jeg ikke har vært i noe forsøk. Nå hadde jeg det litt i natt.

Det kjennes ut som om noen trekker i begge endene, oppe og nede av livmoren. Det strammer helt forferdelig. Det kommer i tak, ikke veldig ofte.

Nå har jeg også en konstant stikking i venstre side av livmoren / eggstokkene. Det er ikke vondt, men bare kjenner det. Kan ikke huske å ha hatt det før.

Er bare på rd 3, så vet det er for tidlig å kjenne noe som helst, men lurer på om noen har hatt disse "takene"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente masse allerede på rugedag 3 jeg, og jeg er ikke av typen som overanalyserer alt, eller som drar på symptomjakt.. På rugedag tre, og i grunnen hele rugeperioden, kjente jeg slike tak. I tillegg kunne jeg kjenne en varme nederst i magen, og voksesmerter/mensensmerter nedover beina. (Rugedag tre). Tror det var på rugedag 3 at jeg tror eggene festet seg også, for først kjente jeg stikking/kiling i magen, og opp mot navlen, og en time senere kjente jeg det samme igjen. Har aldri kjent noe lignende etter det.. Testet positivt på rugedag 6, så det er nok ikke usannsynlig at det var det jeg kjente :)

Tror stikkinga, og takene er gode tegn jeg, så lenge de ikke blir hyppigere og vondere. :)

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar ;-) Og gratulerer!!!!!!!!

Synes det er vanskelig å si hva disse symptomene kan være, siden jeg har hatt de før også, og da ikke vært gravid. Men kan ikke huske å ha hatt de så tidlig før. Kan egget / eggene feste seg allerede på rd 3? Vet jo at det er litt forskjellig, og at det skjer i løpet av noen dager, men har liksom innbilt meg at det tar noen flere dager.

Skrevet

Symptomer kan jo være så mangt, men det er jo lov å håpe :) Jeg fikk beskjed ved innsett, om å ta det med ro de neste 2-3 dagene, for eggene ville evt. feste seg da :) Men det varierer jo veldig fra person til person. Noen tester jo ikke positivt før etter IKM, mens jeg fikk jo positiv test allerede 3+1 :)

Lykke til, så spennende det blir :)

Skrevet

Igjen takk for informasjon som er ny for meg ;-)

Hvilken klinikk tilhører du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...