Gå til innhold

Jordmor skremte meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte jordmor igår for å spørre om når man egentli skal bestille time, jeg er jo bare 5+5 idag. Samtidig fortalte jeg litt om hvor elendig form jeg er i nå, klarer nesten ikke fungere, men er heldigvis ikke kvalm. Og da spurte hun om hvordan jeg var i d forrige svangerskapet, der jeg nesten ikke merket noe i d hele tatt... å da lurte hun på om d er 2 spirer i magen min siden jeg har d så mye værre denne gangen!!!! Å HERREGUD jeg håper d bare er en! Broren min fikk tvillinger i oktober! Er IKKE klar for to! Samboeren min sier d hadde vært kult, men jeg ser helst at d bare er en!! MÅ ha ultralyd fortest mulig for å få vite om d er en eller to, så mandag ringer jeg å bestiller ultralyd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, det synes jeg hørtes ut som et uprofesjonelt svar fra jordmor. Hun, av alle burde jo vite at hvert eneste svangerskap er forskjellig, selv for samme kvinne. Og uten at du har tatt ultralyd eller noe, så var det jo litt spesielt at hun sa dette. Det KAN jo selvfølgelig være tilfelle, men uansett så var det veldig unødvendig av henne å skremme deg på den måten. Lykke til på ultralyd! :)

Skrevet

Hehe... :) Har faktisk tenkt tanken selv jeg... :/ Er så innmari mye dårligere denne gangen enn forrige gang!! :S Skal ringe og høre om det går an å få tidlig UL for å sjekke om jeg evnt er lengre på vei eller om det er 2 der inne... :)

Synes ikke det er et uprofesjonelt svar jeg, det er jo faktisk bare en realitet! Ligger det tvillinger latent i familien og at man i tillegg er myyyye dårligere andre gang enn første f.eks, så er jo muligheten der! :) Istedet for å bli redd så tenk heller det at det er greitt å få vite det nå så fort som mulig enn å få sjokket senere! ;) hehe... ;) Dobbel jobb, dobbel glede! ;)

Skrevet

Høres rart ut.. Jeg har 2 svangeskap bak meg der jeg ikke var dårlig i det hele tatt.. Denne gangen var jeg superkvalm, spydde og brakk meg frem til uke 22..venter bare EN :) Så alle svangerskap er forskjellig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...