*Nøtta* Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Har fått med meg at man skla være forsiktig med å spise sitrusfrukter når man ammer,men ingen som har fortalt meg hvorfor. Noen her inne som vet det? Er det fordi barnet kan utvikle allergi mot det,eller er det fordi barnet kan få vondt i magen av det? *har veeeeldig lyst på mandariner*
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Spis i vei=) Ammende trenger ikke bekymre seg for at maten de spiser kan fremprovosere allergi hos barnet. – Bare i familier med mye ekstrem allergi gir man en sjelden gang kost-restriksjoner, og da helst i samarbeid med allergolog. Men det skal mye til, sier Gro Nylander. Matportalen skriver på sine hjemmesider at fra et allergisynspunkt er det ikke holdepunkter for å anbefale spesielle kostholdsråd til ammende. les mer her om nei-mat til ammende, der er ikke sitrusfrukt nevnt i det hele tatt: http://matportalen.no/Emner/ammende
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Og når det gjelder mageknip må man vel bare prøve seg fram egentlig, men det er ihvertfall ikke en typisk "magekniper" som kål, løk osv..
*Nøtta* Skrevet 27. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2010 Takker for svar.. da blir det jaggu meg en mandarin på meg ikveld. Det er jo tross alt lørdag.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. november 2010 #5 Skrevet 27. november 2010 Bare en?? Her går mandariner ned på høykant for tida, mmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå