Gå til innhold

dager igjen 27 november :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager til termin, 4 dager til igangsetting :) Puh....veldig vondt i ribbeina, for frøkna ligger å dytter rompa opp i de....

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

41 dager :) Snaaaaart høygravid! :)

Skrevet

Jippi!! I dag er jeg blitt høygravid!! Bare 40 dager igjen:)

Skrevet

32 dager igjen.

Og selv om jeg ikke har hastverk med få babyen ut, så gleder jeg meg litt til å være ferdig med graviditeten for denne gang. Vet jeg blir å savne gravidmagen etterpå, men akkurat nå er jeg lei av halsbrann, urolige bein og kronglete bekken :P

Deilig at jeg endelig begynner å bli litt lei, for da er jeg mer klar til å få lillebror ut!! :)

Skrevet

Jeg har 48 LANGE dager igjen :P

Skrevet

26 dager igjen:) om 5 dager fødeklar:P

Skrevet

Idag er det 20 dager igjen. Håper lille jenta vår kommer til termin eller før så vi slipper sykehusopphold i jula :)

Skrevet

20 dager her. Kjenner at NÅ er jeg utålmodig.. forrige gang ble sønnen min født da det var 20 dager igjen, så dette er det nærmeste jeg har vært termin... Ble innskrevet på føden igår, og alt er kjøpt inn og på plass, så nå kan hun bare komme når hun finner det for godt :) GLEDER MEG <3

Skrevet

6dager!! Høres ikke ille ut når jeg leser det her.....tenk at det nermer seg slik... Er skikkelig utålmodig nå....men sitter vel her neste helg også tenker jeg:)...

Skrevet

29 dager igjen her.... :-O!!!

Shit......

Skrevet

20 dager igjen her :)

Utrolig rart å være fødeklar når jeg ikke føler meg særlig klar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...