Gå til innhold

Har vondt i magen:-(

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har hatt det?

Ikke stikkinger eller murring, men vondt liksom over eggstokken, også når jeg trykker på det.

Hadde ikke noe sånt sist...

Er bare 4+2, så er vel for tidlig å kjenne noe hvis det skulle ligge i egglederen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg også rundt den tiden jeg testet positivt! var ømm på en måte, var meget ubehagelig! Har det fortsatt i ny og ne, og i følge gyn, så er det helt vanlig og ha litt ubehag og føle at skambeinet og det litt over er mørbanket! ;) I hvertfall etter prøverør:)

Skrevet

Ok, det var "bra";-)

Jeg kom til å tenk på at jeg ble jo litt overstimulert, kanskje det er litt væske som trykker på i eggstokken.

Får vel prøve å senke skuldrene og telle dager til ul 21. desember.

Skrevet

Hei,

Jeg hadde masse magevondt i begynnelsen, mellom 4-5 uke. Og da mener jeg VONDT! Våkna opp i smerte om natta. Var sikker på at en eller begge spirene hadde vandret ut fra livmoren og bebodd andre deler av meg.. Jeg kjente derimot ingen ømhet hvis jeg trykket på eggstokkområdet, noe som kan være tegn på ektopisk svangerskap. Vi som har vært gjennom IVF har vel derimot noe mer vondter i eggstokkene pga egguttaket og for noen, mild overstimulering.

Skulle smertene bli verre og mer intense, ville jeg oppsøkt lege/legevakt, men hvis det bedrer seg, og ikke blir verre, er det nok helt normalt :)

Jeg ble heldigvis betrygget allerede 6+4, da UL viste to smårollinger som begge var på riktig sted :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...