Gå til innhold

Må man 'se' for å bli 'sett' på? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er veldig masse 'jeg ser på deg hvis du ser på meg her nå', :-) Mens mange andre sitter og undrer på på ene og det andre, og dytter opp :-)

Vel jeg 'ser' ikke, men hadde vært fint om noen hadde 'sett' meg :-) Lurer bare på når dere ser graviditet på meg, og zazzy har svart meg tidligere, men hadde vært fint om noen andre hadde sett også siden hun fikk opp 2 mnd :-)

08.11.70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man må absolutt ikke kunne se for å bli sett på:) er nok ganske tilfeldig. Men for min del, så er jeg her inne veeeldig sjelden, så når jeg først er her syns jeg det er greit å spå noen som kan spå tilbake:)

Kan såklart ta en titt på deg jeg, Får opp februar som en god mulighet, tror det blir en gutt, men at du får "tegn" på at det er jente.

Har du drømt mye om graviditet i det siste? Sett en lyshåret gutt med fall/krøller? Det er gutten din:)

Og til slutt, ta dette med en klype salt, og ikke forvent at jeg har rett i det jeg skriver, men nå har jeg gjort et forsøk:) Jeg er veldig ny, og kan treffe godt noen ganger, og bommer veldig andre ganger!

Lykke til:) God helg :)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid , dette blir spennende :-) Men ta en titt igjen, for den gutten har jeg allerede ;-) Og ja jeg drømmer veldig levende om eneggede tvillingjenter, veldig rart for jeg har ikke ett stort ønske om det, 1 i gangen er da nok :-)

skjønte at det var noe sånt men det var så mye frem og tilbake og alle som spår tok hverandre så jeg måtte bare spørre ;-)

Ha en flott søndagkveld, og takk igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...