Metti er håpefull Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Er det vanlig å ha positiv el test 3 dager på rad . Den var sterkest på dag 2... Er det sannsynlig at jeg ikkje har hatt eggløsning da ?? Er cb jeg tester med
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Noen ganger strever kroppe litt med å slippe egget og da kan en kanskje på positiv test flere dager på rad. Det mest vanlige er vel 2 dager, tror jeg. Ikke helt sikker på dette da.
Metti er håpefull Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Ja er mest vanlig med 2 dager. Er det jeg har pleid hatt tidligere. Jeg tester med cb og har hørt at de gir mer positivt enn de andre.. Håper bare eg har hatt eggløsning hvertfall
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Er jo så vanskelig å svare på (( Er det som er så dumt, men jeg krysser alt for deg!! Kaster litt babystøv på deg også jeg )
Metti er håpefull Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Takker !! Eg ska te gyn om ei uke så da finner eg nok ut om eg har hatt el .. Håpe virkelig eg fylle etter deg snart ; )
Metti er håpefull Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 Fire dager ble det nå ; ( hadde neg i morges men tok en nå og da fikk eg smilefjes igjen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå