FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Halloen! Idag fekk eg brev te time på SUS, ei uka siden Gjessing henviste meg! Det kan eg ver fornøyde med! Ska på for-undersøkelse den 9 desember, så får et time ca ei uka itte det igjen, når mensen e over (det e visst då det e best med sånnein "operasjon"). Så det e veldig godt at det går fort i svingane her!!! Trodde det va Haugesund han sko senda meg te, men va visst SUS! JAJAA... Koss går det med deg?
Metti er håpefull Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Heisann Det går bra me meg .. Har hatt positiv el test i tre dager så er litt bekymret for at egget ikke har klart å slippe.. Men håpe eg tar feil.. Har du hatt pos tre dager .. Men i dag var hvertfall første med neg så er vel 1 dpo i dag.., så deilig at det går fort i svingene.. Er så kjedelig hvis en må vente flere mnd på å få fikset det .. Virke som han e dyktige han gjessing !! Veldig spent på ka han seie te meg ...
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Ja, eg glede meg te å hørra fra deg itte du har vært dårr!! Spennande!!! Nei, eg hadde vel positivt 2 dager med EL-test..men eg vett kje ka så e normalt! hm...
Metti er håpefull Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Er det cb sine du tester med da .. Hørt at de gir litt mer positiv enn andre... Ei uke te eg ska te han nå .. Kjempe spent !!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Billig tester va det eg brukte. Men har bare gjort det ein måned, ikkje marr!
Metti er håpefull Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Oki ! Håpe virkelig el har vert .... Var bare den ene kvelden den var sterkere enn kontrollstreken. Var litt svakere en kontrollstreken de andre dagene.. Men cb tolket de som positive tre dager !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå