ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 har jeg vaska til jul, hengt opp julegardiner, satt frem adventstakene, hengt opp julestjerner, bakt pepperkaker, laga hjemmelaga pizza! OG KOOOOSER MEG MED ET GLASS RØØDVIIIN flere som koser seg på en fredagskveld?
Mamma til prins 2012 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Så flink du har vært da =) Ja, her er det kos i heimen med hunden trygt ved siden av og x-faktor på tv.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 ja, har hatt ånda i dag er ikke så ofte deet da, men gøy når den er her kooselig med hjemmekos første pp eller?
Esperanza84 - gravid! Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Har lagt hjemmelagede kjøttkaker i dag og studert MASSE til eksamen, så skal snart koooose meg med et glass rødvin jeg også tenkte jeg:)
Mamma til prins 2012 Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Vi er egentlig ikke inne i noen pp, men jeg har hengt her inne fordi jeg har hatt eller har en mistanke om at det kan være noe. Men har gått på pillen i mange år uten å ha mensen, så har ikke noe ikm å se etter.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2010 hæærli! jeg har et sånn halvliters rødvinsglass som jeg drar frem i ny og ne og i dag ble det tatt ut at skapet hææærli!! : flink du er, lese til eksamen er jo et ork! lenge til du skal ha den?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 ahaa! skjønner spennende å se hva som skjer da koselig med en liten baby da
Mamma til prins 2012 Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Ja, baby er kos det =) Men har ikke noen forventinger/forhåpninger så får se. Vært her inne å kikket etter symptomer som eventuelt macher med mine ;p
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. november 2010 ja, standard deet nå skal jeg og kjærsten ha tvkos med senkveld kos dere myye i kveld
Mamma til prins 2012 Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Samme her Dere må kose dere
Esperanza84 - gravid! Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Litt ork å lese til eksamen ja! Skal ha den 7 desember, så er en stund til...men pensum er ufatteligt stort... Men, en halv time til så skal vi også kose oss!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2010 ingen tegn til tr. så jeg vasker bad hærlig!
zassy☆ Skrevet 27. november 2010 #13 Skrevet 27. november 2010 Hehe, skulle ønske jeg hadde din vasketrang tyrjente88 I stedet så baker jeg, har bakt sjokoladekake i dag :-D Har du testet da? ikm i dag el i morgen jeg, ingen tante foreløpig her, men kjennes ut som den er på vei :/ Lykke til!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #14 Skrevet 27. november 2010 Jeg har kjent på at den kommer i noen dager nå, så den er nok litt forsinka bare gidder ikke å teste enda, sist fikk jeg ikke pos.test før i slutten av uke 6.. så tenkte jeg skulle vente til uti uka, for neste lørdag skal jeg på julebord jeg baker, vasker og heele pakka i går bakte jeg pepperkaker og laga hjemmelaga pizza så ånda er her på dag tre!! sambo lurte på om jeg var gravid, for jeg har ALDRI ånda over meg så får bare vente noen dager å seee håper jeg slipper tr, og at du slipper den også! krysser fingrene for oss begge
zassy☆ Skrevet 27. november 2010 #15 Skrevet 27. november 2010 aha så det er et graviditetstegn for deg at du vasker? Hehe. Håper ikke "kroppen lurer deg" da tihi! Ja jeg kjenner også at tr er på vei..og er litt usikker på om ikm er i dag, søndag eller mandag, så alt er enda veldig åpent her. Gidder ikke teste jeg heller før senest mandag tror jeg hvis tr ikke har vist seg før da. Krysser fingrene for at den tanta holder seg langt unna oss ja! Har du noen symptomer da? Bortsett fra vaskinga mener jeg Merker ingenting jeg :S
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #16 Skrevet 27. november 2010 hehe, han sier så siden jeg ikke bruker det hehe har kjent murringer i magen på høyre side, og litt på venstre, har LITT ømme nippler, sist fikk jeg kjeempe ømme nippler i uke 5.. kunne nesten ikke ha på meg bh! så satser på at det forblir litt ellers har jeg fått kjeempe trang for mandariner! bare MÅ ha de, men kanskje det bare er julefølelsen jeg har på jobb jobber i barnehage trenger ikke å ha symptom for å være gravid vettu
maboline Skrevet 27. november 2010 #17 Skrevet 27. november 2010 Har vært inne på bim en stund men ikke skrivd så mye, håper jeg kan være med dere i ventetiden.... Har ikm 01 des eller to dager senere pga uregelmessig syklus.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 27. november 2010 alle er hjertelig velkommen til å være med i ventetiden og mer satser på at den sitter hos deg også nå! her krysser jeg fringrene for alle denne mnd
ønsker * magetroll <3 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #19 Skrevet 28. november 2010 ikke noe tr eeenda!!! kanskje jeg skal teste i morgen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå