Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia ;)

Hvordan går det med deg? Regner med at du ruger for harde livet :o) Hold motet oppe, det nærmer seg testdag! Kjenner du noen symptomer enda da?

Klem ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,mumrikken så korselig!!! ja nå ruger jeg det er helt sikkert. jeg er så veldig trøtt har akkurat stått opp måtte legge meg.Er på do 2-3 ganger pr natt og tisser veldig slitsomt.Har en del stikningeri livmora og vondt i puppene da. Håper på positiv. Du da hvordan går det med deg.? Jeg skal ta test til onsdag blodprøve men har lyst å kløpe meg en gravidtest for det. jeg for se:-)

Skrevet

Anbefaller billig test først fra dagligværebutikker og husk morgen urin (så du ikke blir unødvendig lei deg) :D

Lykke til

Skrevet

Hei du :)

Jeg valgte å ikke hente ut den frosne blastocysten i Riga, men gå rett på ferskt forsøk i Athen. Og i dag er jeg faktisk gravid. 4+4, men med litt forbehold siden jeg blør! Uansett kan jeg bare si at vi har hatt en mye bedre opplevelse hos Serum i Athen enn vi hadde i Riga. Ikke for det - de er profesjonell i Riga også, men litt mer samlebåndsbehandling i forhold til medisinering osv. Og så er de jo fryktelig dyre da! Nå er jo sikkert jeg litt farget av at i Riga var jeg ikke nærheten av et kryss en gang, mens jeg etter insett i Athen testet positivt 7 dager etter innsett, med blastocyster!

Får inderlig håpe at du lykkes du også M240! Krysser fingrene for deg videre :-)

Klem

Skrevet

Gratulerer håper at alt blir bra. ja jeg håper at det blir positiv for meg også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...