monca*84*j12 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Kunne du sett på meg også, ville blitt super taknemlig. Jeg starter på Hormon sprøyeter slutten av neste uke regner jeg med. Så er jo selvfølgelig kjempe spent. Trur du det blir no spire på meg tett opp mot jul? Trur du det blir en eller to? han eller ho? Alltid hatt en indre følse av og få tvillinger, og helst ser jeg at jeg får en om gangen.. Men jeg tar det jeg får altså.. haha.... Kunne du også sett om det kommer noe frieri min vei snart? Har fem års dag med min kjære i romjulen Kan se tilbake event. klemklem 280384
SecretFlower* Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Hei:) Vet du, jeg tittet kjapt innom før jeg skulle se andre del av x-factor. Og mitt inni programmet ploppet februar opp. Tenkte først at det er jo veldig lenge til, men det er jo egentlig ikke det:) Tror at du bør ta deg en pause fra BIM, så tror jeg du får slappet mer av. Vet det er vanskelig, men det hjalp hvertfall meg:) Det er veldig mulig at du kan bli gravid før februar, mulig det er da dere tenker å offentliggjøre graviditeten:) Har en følelse av jente. Kun en. men mulig du får tvillinger andre gangen:) så blir vel 3 barn tilsammen på deg:) Frieri det tror jeg kanskje skjer snart ja, lurer på om det blir bryllup i 2012. Og at dere da har med jenta deres! Om du gidder å se tilbake, så lurer jeg på hvilket kjønn det er i magen min, og om du ser noe ang graviditeten? f240288 Takk på forhånd!!
SecretFlower* Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Hei:) Vet du, jeg tittet kjapt innom før jeg skulle se andre del av x-factor. Og mitt inni programmet ploppet februar opp. Tenkte først at det er jo veldig lenge til, men det er jo egentlig ikke det:) Tror at du bør ta deg en pause fra BIM, så tror jeg du får slappet mer av. Vet det er vanskelig, men det hjalp hvertfall meg:) Det er veldig mulig at du kan bli gravid før februar, mulig det er da dere tenker å offentliggjøre graviditeten:) Har en følelse av jente. Kun en. men mulig du får tvillinger andre gangen:) så blir vel 3 barn tilsammen på deg:) Frieri det tror jeg kanskje skjer snart ja, lurer på om det blir bryllup i 2012. Og at dere da har med jenta deres! Om du gidder å se tilbake, så lurer jeg på hvilket kjønn det er i magen min, og om du ser noe ang graviditeten? f240288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå