Gå til innhold

Amming, utflod og sopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig, herlig? ;-P

Har dere som ammer annerledes utflod enn til vanlig?

Noen som vet om man lettere får sopp i underlivet når man ammer?

Litt rar utflod her i gården... Har egentlig hatt det lenge. Mr. Baby er 6 mnd. Har egenlig ikke noe særlig kløe (bittelitt innimellom). MÅ man ha kløe hvis man har sopp? Aldri hatt det før, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg joiner her!!! Har også mer utflod etter fødsel, og det lukter ikke godt... (sorry detaljene!!!!) Var hos legen min og skal til spesialist nå da (av en eller annen grunn vil ikke han ta gyn.undersøkelser...) så blir moro å se hva de sier der. Kunne visst ikke få sånn "soppkur" mens jeg ammer heller, helt håpløst dette her!

Skrevet

Hei!

Jeg hadde veldig kløe og litt ubehag rundt 6 ukerskontrollen, men da legen tittet på meg var det bare slimhinnene som var veldig tørre, noe som er normalt iforbindelse med amming. Har gått seg til her.

Nå hadde jeg ikke mye eller rar utflod da, men jeg var sikker på at det var sopp. Er du usikker, kan du jo ta en tur til legen;-)

Skrevet

Og - glemte å si at det er fryktelig merkelig om man ikke kan bruke canesteen siden det er dette man bruker ved sopp på brystene...? Kan være man skal være forsiktige med disse tablettene som hører med en sånn kur, men lokalt må det jo være ok å smøre på canesteen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...