Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Tror jeg rett og slett er grodd fast her. Når jeg logger på er det rett inn hit å se først. Triver så godt med dere at jeg bare blir hehehe =)
Esperanza84 - gravid! Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Det er koselig:) Kjekt at du vil være her med oss! Du får drysse litt babystøv over oss du;)
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Ja det er så koselig her og så er det endel mer aktivitet her Liker jo at det skjer litt hehehe =) Spennende er det også. Må jo følge med dere alle! Sender massevis av babystøv!!!!!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Tusen takk for babystøv;) Ja her er aktivitet...føler jeg kanskje er litt vel aktiv til tider, men klarer liksom ikke å holde meg...prøver å holde meg litt ute her i fra så jeg ikke skal gå helt fra sans og samling, men må jo innom å se om det er noe nytt da:) Har foresten tenkt til å gå til innkjøp av dropsutstyr i morgen så jeg har flere prosjekt å styre med i disse ventende tider;)
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Er nok ganske aktiv jeg også =) Bare koselig det! Så kos da Veldig kjekt å lage drops. Om du ikke har gjort det før anbefaler jeg den startpakken panduro har. Der får du med alt du trenger for å starte+hefte med oppskrifter og litt tips og sånn =))
zassy☆ Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Bare koooselig at du er her med oss :-D men det er vel en del fra 47 tråden som har blitt gravide også nå som du får selskap med på 1.tri også? Håper jeg og "alle jeg kjenner" her inne blir gravide samtidige! hehe.
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 Så kjekt at dere vil ha meg her Er ikke så manger herfra der inne, kanskje de er der, men er ikke så aktiv isåfall....
zassy☆ Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Hehe, nei det er jo ENKELTE av oss som er LITT ekstra aktive her inne...... tumtitum..
liih Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Gratulerer så utrolig mye, Petrine! Har ikke vært så aktiv her, men har fulgt med på deg de mnd jeg har vært her. Veldig koselig at det endelig ble spire. Ser ut som om jeg kan følge deg videre til 1 trimester.
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2010 Juhuuuuu Liker at det kommer flere over på 1.trimester så vi kan skravle der =) Gratulerer til deg også! Når var/er ikm liih87? Zassy. Ja noe er mer aktive, tumtitumtideg hehehe =)
liih Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Ja, veldig gøy å ha noen å følge. Får vel ratt termin i august begge to? Jeg har ikm på søndag.. Tok en test fra ebay i dag tidlig, den var positiv. Tok også en i stad, som også var positiv.. Tror det ikke helt enda, så jeg skal kjøpe en cb i mårra, så får vi sjå. *krysserfingra* Har ømme bryster, på siden og under, noe jeg kun har hatt en gang tidligere og det var når jeg starta på p-piller. Har også tydelige mens-murringer. Hva slags symptomer har du?
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. november 2010 Oi så spennende da!! Da er det vel 3 dager mellom oss da ) Har hatt litt forskjellige symptomer. Stikking og øm i puppene, kvalmebølger, spesielt ved enkelte lukter, ikke matlyst, ligamentsmerter, tisset veldig mye i en periode (har gitt seg litt det nå), trøtt. Må komme med oppdatering med en gang testen er tatt!! Men som de sier en strek er en strek. Krysser alt for deg!
liih Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Du har fått en del symptomer allerede. Jeg har fortsatt bare menssmerter og ømme bryster. Har ikke fått tatt cb enda, men har tatt 3 forskjellige typer billigtester. 2 typer fra ebay og 1 fra billigtester. Alle er positive, både med morgen- og kveldsurin. Ingen TR. Så da er jeg vel gravid da. Har ikke helt gått opp for meg enda. Men hva nå? Når bestiller jeg legetime?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå