A1exandra89 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jenta mi er 15 mnd,og hun sover i baby sengen sin på rommet vårt:) og det går helt greit.. vel av og til. men tingen er at vi har kjøpt så fin seng på ikea til barn, altså vanlig seng, så lurte på når kan man begynne å eventuelt legge henne der? hun kan jo gå ut av den sengen for den er lav nok. Men når er det vanlig å skifte til større seng?jeg og hun lå litt i den idag for å prøve, og da skrek hunv eldig.. virket som hun var litt redd.. men det er jo sikkert ikke uvanlig, aldri ligget der før.. la henne ikke der nei, vi prøvde bare litt:) hilsen meg!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 kan begynne å legge henne der når du vil men er lurt å ha en høy kant av sponplate f eks så hun ikke detter ut og ikke mister dyna. Jeg syns personlig at en på 15 mnd er for liten til å ligge i junior seng. Jenta mi skal først få junior seng da hun er 2 1/2 år. Men dere kan jo prøve å venne henne på den allerede nå så ser dere selv når hun er klar for det
A1exandra89 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 ja nei jeg har ikke peiling derfor jeg spør, mend et føles ikke riktig enda nei.. blir nok ikke på en stund til! men senga er greit å ha om dagen til å leke i, pluss at vi har ofte gjester:)..
Lemonia Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Her blir det barneseng når han er 2½. Synes kanskje 15 mnd er litt lite, det er jo ikke noe poeng å bytte seng før de har vokst ut av sprinkelsengen.
A1exandra89 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2010 ja jeg er absolutt enig. har bare vært på tanken, for da hadde vi fått soverommet alene:) sprinkelsengen står på vårt rom:).. men bare i tankene, så ville jeg vite hva andre syntes.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Her fikk våre juniorseng da de var hhv 19 og 20 mnd. Tryggere å la de ligge i det enn at de klatret ut av sprinkelsengen
AngryBird Skrevet 27. november 2010 #7 Skrevet 27. november 2010 Flytte sprenkelsenga til annet rom? Det har vi gjort, Både stor og liten sover bedre nå
Anettemor82 Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Her byttet vi rundt 19 mnd alderen da han skulle bli storebror. Da sparte vi penger på å kjøpe en til sprinkelseng som ikke var nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå