Gå til innhold

Petrine? er det du som var petrine 4pp i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

isåfall er du den eneste jeg kjenner igjen fra sist jeg var her inne:) hvordan står det til? og hva er status når det gjelder graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok hende det ja :) Vet bare om en petrine her :) Har vært petrine 1pp, 2pp, 3pp, 4pp, 5pp, 6pp og 7pp.

Som du ser er det forandret nå =)

Hvem er du?

Skrevet

Så det på statusen din at det var en spire der nå:) så gøy! stussa bare litt siden du er på bli gravid enda....

Jeg var ganske aktiv her i sommer, ble gravid med fikk blødninger å mistet ganske fort. Har ikke prøvd på 3 el`er nå men denne måneden har vi gitt alt:) så er det bare å vente å se:)

Lykke til med spiren!

Skrevet

Huff så kjedelig =((

Håper det sitter denne gang =))

Var det samme nick da som nå? Har jo vært utrolig mange nick å forholde seg til i disse lange mnd.

Er bare 4+1 i dag så dette er ganske ferskt =) Tusen takk =)

Skrevet

Samme nick ja, eller startet med emma og fødselsdatoen hennes så gikk jeg over til emma+???. Skjønner godt om du ikke husker meg. hehe. forventet ikke det! bare nyskjerrig siden jeg kjente igjen deg som den eneste fra da:)

Har blitt gravid på 1pp begge gangene vi har prøvd så håper det fortsetter:)

Skrevet

Hehe litt artig å bli husket ;) Har jo vært her lenge og omtrent like aktiv hele tiden =)

Vi diskuterte faktisk om vi skulle fortsette når jeg fikk TR i okt. Gikk mange runder med oss selv, for egentlig passet det litt dårlig med baby i aug, pga studier, men fant ut at vi bare kjører på så skjer det som skjer hehe. Og jaggu satt den ikke denne pp!!

Ønsker deg masse lykke til!! Kan få litt babystøv også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...