~sjiraff~ Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Alt står jo på norsk på sidene, men de er vel egentlig svenske? Eller? Blir det moms og toll på varene derifra? Finner ikke ut hvor de sender fra på sidene, så regner vel strengt tatt med at de sender fra Norge siden det ikke står noe annet.
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Da erdet bare å krusse fingren for at skoene passer og at jeg klarer å gå med så høye heler ) Har de lang leveringstid?
Monajenten Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Nei det går stort sett veldig fort. Jeg bestilte endel imorges og pakken er sendt i dag. Det er ingen problem å sende tilbake heller! :-)
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Så bra. Da gleder jeg meg til skoene kommer )
Monajenten Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jeg har maaange sko fra Nelly, og det er langt i fra like mange jeg har sendt tilbake:-P
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 Er skoene som er Nelly sitt eget merke gode? Var inne og leste på kommentarene, men var over 200 så kom meg ikke gjennom alle. Har i utgangspunktet litt sære bein (brede føtter og høy rist). Men hvis det er uproblematisk å returnere er det jo greit )
Monajenten Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Ja jeg har flere par fra Nelly, og de er gode å gå i. Men mange har veldig høye hæler og kan være litt bratte. Men som sagt, du sender bare tilbake i samme pose som du mottar i, og betaler ingenting der og da. Veldig enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå