2010 Mammaen Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Virker som gutten synes det er ubehagelig å spise for tiden, og spesielt hvis det er varm mat (grøt og middag f.eks). I kveld toppet det seg og han illskrek da han fikk grøt. Gikk over etter at jeg tok på Dentinox. Lurer på om det er et par tenner like rundt hjørnet? Noen som vet eller har samme erfaring?
Gjest eelis+kian Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Her blir gutten helt tullete når det er tenner på gang. Mat vil han i hvert fall ikke ha :-) Så du skal ikke se bort fra at det ligger noen tenner og lurer, særlig hvis han har andre "symptomer" i tillegg.
2010 Mammaen Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Ja, magen er også helt ute å kjøre for tiden... Forrige gang han fikk tenner ammet jeg (da hadde han riktignok ammenekt var vel egentlig begynnelsen på slutten når jeg tenker etter...hmm) så litt vanskelig å sammenligne, men HS sa at det var sannsynligvis det som førte til at han da ikke ville ammes lengre. Kanskje er det samme med mat, at det er ekkelt med noe i munnen...? Hvor lenge pågår det med gutten din? Her har magen vært i ulage i over en uke nå..
Galadriel33 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Snuppa vår er 5 mnd og har fått opp to tenner. Dette skjedde selvfølgelig rett etter at hun hadde begynt med grøt (som var stor stas med en gang. Nå har det gått tre uker som hun ikke vil spise i det hele tatt....... snurper igjen munnen og nekter å spise. Er det noen som vet hvor lenge dette vil vare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå