babylovve Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Hei sann! Jeg er gravid i uke 5. Eller nærmere 4 + 5. Har vondt i magen tidvis, litt murring. + får vondt nederst i ryggen hvis jeg sitter for lenge.... Bekymret, men jeg tenker at det er livmor som utvider seg. Hvis flere har det slik blir jeg avslappet av å høre det... Har tidligere hatt en SA så er litt bekymret her:-) Klem til alle sammen!
rugesola Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg har hatt det slik jeg også. Menslignende smerter og ryggvondt. Det er nok helt normalt
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Det kan være voksesmerter du kjenner Jeg har litt i ryggen innimellom.
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Har det akkurat som deg!! =)) Er 4+1.
babylovve Skrevet 26. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2010 Takk jenter! Det hadde vært så deilig hvis noen hadde sagt til meg at dette går bra og at jeg vil få en baby i august... Men slik er det jo ikke. Må nok vente litt til med å feire tenker jeg... Tror jeg vil ta en tidlig UL, for å vite at det faktisk er liv der nede:-) Flere som vil det?
Petrine +spire=❤ Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Sitter egentlig å vurdere det jeg også. Er redd og spent og hele pakka, men får se hva jeg gjør... Når i aug har du termin?
babylovve Skrevet 27. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2010 Har termin 3 august. Tør nesten ikke tenke så langt... Jeg tar dag for dag her, uke for uke. Etter 12 uker og forhåpentligvis ultralyd skal jeg juble!
mimmi89 Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 heihei Jeg er gravid for flrste gang, 10 uker så jeg vet ikke hva som er normalt og ikke. Men slik jeg har hatt det så har jeg hvertfall de siste 4 ukene hatt en del vondt i mage og rygg. Dette er både stikkende smerter og murrende smerter. Men slik legen min sa det er det bare det at livmoren strekker seg så alt er nok heelt som det skal være med deg! Masse lykke til videre! Ønsker deg alt godt!
Åse❣ Skrevet 3. desember 2010 #9 Skrevet 3. desember 2010 Godt å høre at dette er normalt. Er 4+1 og har de samme greiene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå