cadence Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 PUH!! Tror jeg tør å puste lettet ut og konstantere at vesla er over SKRIKEperioden:) For denne gang ihvertfall. Det varte i 2 uker, men nå er idyllen tilbake:) Både i går og idag har hun kun hatt korte raptuser med hyling, til tross for at mammaen har drukket 2 glass melk begge dagene OG at hun igår inntok en skikkelig sterk indisk gryterett til middag. Hun sover masse og er sååå blid når hun er våken, smiler og hermer etter ansiktsuttrykk, følger med på alt mulig og er bare til å spise opp:) På mandag eller tirsdag skal hun begynne å ligge i sin egen seng,da har hun passert 5 uker. Kunne ha begynt med det i helga, men ikveld kommer farmor og tante fra nord på sitt første besøk etter at hun ble født, så regner med at vesla får nok å fordøye om hun ikke skal over i egen seng også. Enn så lenge NYYYYYTER jeg stillheten og de søte smilende øynene hennes, og krysser fingre for at jeg for tredje natt på rad kan nyte nesten 7 timers sammenhengende nattesøvn:) Gooood helg alle sammen:)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Åh, så deilig Da var det vel kanskje bare noe du har spist eller noe da? Evt all melken du gulper i deg hehe Det var godt - at det ikke var kolikk eller noe annet kjipt. Ja, herlighet de er så utroooolig nydelige disse små... Min er også et skikkelig englebarn, sover masse og skriker så og si aldri (kun ett hyl ved magevondt som går fort over) og er blid og fornøyd når han er våken. Lurer på om disse små kan bli lei av kosing og sussing (les:slafsing hihi), for da må Ask bli møkklei snart haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå