Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lyst å ta en titt på meg også? Kan se tilbake om du vil :) Når blir jeg gravid, kan det være jeg er det nå? 230982.

Klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går fort i svingene, mente selvfølgelig SecreTflower ;)

Skrevet

Hei, ja, kan ta en titt:)

men som jeg sa til tyrjente, ta det med en klype salt da:)

Føler fødsel på deg rundt november 2011, så da blir du vel gravid i Februar eller noe sånt?

Muligens før:) Men fikk fødselen sterkere enn graviditeten, så er litt usikker, føler gutt på deg, Mye blått:)

Er det sånn at du nå har på deg kosebukse/ pysjbukse? En lys en, i sånn "plysj" sånn mykt stoff liksom?

Om du vil se tilbake, så lurer jeg på om du ser kjønn på den i magen min, og om du ser noe ang svangerskapet?

f:240288, termin: 31.07.2011

Skrevet

Hehe, hjeeelp! Nå angrer jeg på at jeg ikke pyntet meg før jeg ba deg se på meg ;) tihi. Har på meg pysjbukse ja, en lyseblå med sauer på :P som er i mykt sånn fløyelsstoff, husker ikke hva det heter? Så flink du er!! Bra du ikke så at jeg hadde ansiktsmaske og hårkur med turban på hodet også :P

Tusen takk, venter mens i disse dager nemlig, men har jo fortsatt et lite håp om at den ikke kommer, men da gjør den vel sikkert det, har hatt det på følelsen hele tiden i grunn.

Skal se tilbake på deg om litt! :)

Skrevet

Når du minst venter det, så skjer det:)

Jeg var heeelt sikker på å ikke bli det nå, fordi jeg var borte på EL-dagen, jeg har ikke orket å gjøre noen av de "rette tingene" denne gangen, og jeg har drukket alkohol flere ganger. Angrer kaanskje litt på det nå, men håper det går bra likevel:P Ventet egentlig på å starte med pergo skjønner du, og skulle ha røntgen av eggledere. Men det slipper jeg visst:) De er jo hvertfall ikke tette:D

Spennende å se hva du får opp da:)

Skrevet

Når du minst venter det, så skjer det:)

Jeg var heeelt sikker på å ikke bli det nå, fordi jeg var borte på EL-dagen, jeg har ikke orket å gjøre noen av de "rette tingene" denne gangen, og jeg har drukket alkohol flere ganger. Angrer kaanskje litt på det nå, men håper det går bra likevel:P Ventet egentlig på å starte med pergo skjønner du, og skulle ha røntgen av eggledere. Men det slipper jeg visst:) De er jo hvertfall ikke tette:D

Spennende å se hva du får opp da:)

(mulig denne kommer 2 ganger, men det klikka litt her:P)

Skrevet

Sånn! Får opp at du får ei lita jente :) Vet du hva det blir? Eller er det for tidlig kanskje? Ser ikke noe spesielt rundt svangerskapet. Håper det går bare godt :) Klem!

Skrevet

Så bra at det klaffet da! Gratulerer så mye :) Håper det holder helt i mål og at du snart sitter med en nydelig baby i armene :)

Går nok bra, man kan jo ikke stoppe livet helt mens man prøver heller, iallefall tenker jeg slik. Er jo bare min første pp dette, så kan vel ikke forvente at det skal gå med en gang heller, men blir jo slik likevel at man blir utålmodige når man først har satt i gang merker jeg ;) Er såå babysyk, gleder meg vilt til vi blir en liten familie :)

Skrevet

Er kun 5 uker på vei, så er nok litt tidlig enda. Er litt redd for at det skal gå galt denne gangen og. har mistet en gang, og gleder meg til å komme over 6 uker, da er jeg kommet over der jeg var sist:)

Koselig med en jente da:) skal gi beskjed når jeg kommer så langt at jeg vet noe:)

Skrevet

Skjønner at du blir nervøs, men håper alt går bare fint med deg :) Ønsker deg massemasse lykke til! Og håper jeg følger etter på 1.tri veldig snart ;) Kan jeg spørre hvordan du spår? Bruker tarotkort jeg. Ettersom du "fanget opp" hva jeg hadde på meg og sånn? Spennende :) Spår egentlig ikke på "den måten" jeg, men har heller ikke prøvd så mye. En gang prøvde jeg bare å konsentrere meg om den personen jeg skulle spå og fikk opp riktige ting ang navn, og hva som var rundt personen i rommet (f.eks askebeger), var veldig gøy! Det har skjedd noen ganger at jeg har prøvd det, men det er jo veldig skummelt også, for man blir så sårbar for å bomme totalt :P Så har holdt meg til kortene mine, de "kjenner" jeg litt bedre, hehe. Men er imponert over de som rett og slett har klarsyn :)

Skrevet

Nå har jeg kun skrevet inn det jeg har fått inn der og da.

Har også tarotkort, men orket ikke finne dem frem:P Føler kanskje det er mer treffsikkert med kortene, men har ikke klart å bli helt "kjent" med dem om du skjønner. Når jeg først setter meg ned med dem, så pleier det som regel å stemme ganske godt:) Litt skummelt å skrive det jeg "ser". For iblant blir det helt feil, vet ikke om jeg får inn feil energi eller hva det er, kanskje jeg bare leser noen bedre enn andre:)

Skrevet

Ok, så når du så på meg så fikk du inn fødsel og måneden november sterkt? Usj..vet det ikke er lenge å vente til evt februar, men håååpet jo jeg var gravid alt nå jeg :P hehe. Ja skjønner det er skummelt, men du virker flink da! Særlig når du nevnte pysjen min :-D men skjønner hva du mener, noen ganger treffer jeg skummelt mye, mens andre ganger virker det som jeg er helt på viddene, irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...