Wopi Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Det er nesten så jeg ikke tror det.. Etter 2 mnd uten smokk, tok hun i kveld smokken. Jeg har prøvd 4 forskjellige typer smokker til nå, og var nær å gi opp. Hver gang hun har forsøkt å smokke, har hun enten brekt seg eller begynt å gråte. Men i dag kjøpte jeg BRILLESMOKK etter råd fra en dame på Barnevognhuset Rudo (herlige dame!). Og etter noen minutter med øvelse, satt den som et skudd. Og det endte med at hun sovnet med den!! Jeg er SÅÅÅ glad! Nå har jeg noe jeg kan gi henne når hun skal legge seg, kle på seg og når pappaen er hjemme med henne uten meg (selv om det er maks 1 times tid, er det godt for han å ha noe å tilby henne!) Ju-hu!
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Hva er brillesmokk? Jeg mener hvordan ser den ut?
Michka Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 En sånn vil jeg også ha! Har en liten tulle på 2,5 mnd som nekter å ta smokk, men skulle gjort det for å finne roen.. Googlet litt men fant ingen nettbutikker som selger den Noen som vet ??
Wopi Skrevet 26. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2010 Hvis du vil, kan jeg sende deg bilde på mail. Send meg PM med mailadressen din i så fall! Jeg kjøpte den på Barnevognhuset Rudo på Strømmen. Jeg ba om å få den minste smokken de har. Den har veldig kort "sutt", kort nok til at hun ikke brekker seg. Det finnes to forskjellige, en hvor sutten bøyer opp mot gommen, og en som er rett frem. Årsaken til at det kalles brillesmokk, er at i stedet for en vanlig rund bøyle til å holde smokken i, er det en brille! HeHe, merkelig, men sånn er den, i alle fall. Jeg kjøpte en av hver, og hun likte den som bøyer opp. Jeg la henne inntil meg når hun begynte å surve, som om at hun skulle få pupp. I stedet fikk hun smokk. Og plutselig skjønte hun det! Nå skal vi øve masse til jeg er sikker på at hun ikke ombestemmer seg....!
Mamma 10 Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Den har jeg også kjøpt. Har den på Barnevognhuset Rudo på Grønland. Snakket med en dame som selv har barn der og har fått mange fantastiske tips og råd. da gullet ikke tok smokk fikk jeg også anbefalt den. Som nybakt mamma med lite erfaring har de hjulpet meg og vært helt fantastiske der. My shop nr uno. Fantastisk service...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå